Pregled bibliografske jedinice broj: 648658
Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka
Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 648658 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka
(Tendency of Croatian consumers too wards private label consumption)
Autori
Sablić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
15.09
Godina
2013
Stranica
34
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
sklonost; hrvatski potrošači; potrošnja; privatne marke
(tendency; croatian consumers; private label)
Sažetak
Razvoj tržišta privatnih maraka dosegao je nivo na kojem je sasvim opravdano postaviti pitanje o većoj sklonosti kupovini privatnih maraka u odnosu na marke proizvođača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka