Pregled bibliografske jedinice broj: 648403
Položaj i vrsta teksta u početnicama
Položaj i vrsta teksta u početnicama // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / A. Bežen i B. Majhut (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2013. str. 275-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 648403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj i vrsta teksta u početnicama
(THE POSITION AND TYPE OF TEXT IN PRIMARY BOOKS)
Autori
Grahovac-Pražić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
/ A. Bežen i B. Majhut - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2013, 275-284
ISBN
978-953-7210-59-
Skup
Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 11.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
literarni; neliterarni; početnica; čitanje; učenje
(literary; non-literary; primarybook; reading; learning)
Sažetak
U radu se razmatra položaj teksta u procesima učenja čitanja, posebice položaj neliterarnih tekstova. Polazi se od povijesnog pregleda pojavnosti teksta u početnicama u Hrvatskoj. Razmatra se opravdanost pretežitosti tekstova koji pripadaju literarnom diskursu u odnosu na neliterarni diskurs koji svojom prirodom predstavlja opravdani metodički instrument za početno čitanje. U svrhu toga napravljen je uvid u suvremene početnice
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Vesna Grahovac-Pražić
(autor)