Pregled bibliografske jedinice broj: 648352
Koje strane jezike podučavati u našim školama?
Koje strane jezike podučavati u našim školama? // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 4-5 (1990), 463-471 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 648352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koje strane jezike podučavati u našim školama?
(Which Foureign Languages Should be Taught in our Schools?)
Autori
Petrović, Elvira
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 4-5
(1990);
463-471
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
izbor stranog jezika; prvi strani jezik; drugi strani jezik; obrazovanost roditelja; izloženost jeziku izvan škole; „laki“ i „teški“ jezici
(choice of FL; first FL; second FL; parents’ background; exposure to FL out of classroom; langiuages „easy“ and „difficult“ to learn)
Sažetak
U članku je prikazano istraživanje o odnosu roditelja prema stranom jeziku koji im dijete uči u osnovnoj školi. Istraživanje je vršeno na uzorku od 6 osnovnih škola različitog socijalnog sastava učenika i njihovih roditelja. Anketirano je 497 roditelja učenika trećih razreda koji sljedeće godione počinju učiti strani jezik kao školski predmet. Rezultati ispitivanja podudaraju se s rezultatima istraživanja o potrebama stranih jezika u znanstvenim oblastima i područjima dobivenim u projektu „Međunarodna komunikacija u funkciji znanstvenog i tehnološkog razvoja – strani jezici kao element obrazovne i razvojne politike“ (Kolka, Pedagoški fakultet, Osijek 1989)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija