Pregled bibliografske jedinice broj: 648187
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 68 (2013), 1; 39-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 648187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja
(Buber's Dialogic Concept of Child-rearing and Education)
Autori
Tomić, Draženko
Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 68
(2013), 1;
39-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Martin Buber ; filozofija odgoja ; dijalogika ; dijalog ; odnos ; odgoj
(Martin Buber ; philosophy of education ; dialogic ; dialogue ; relation ; child-rearing)
Sažetak
Članak se bavi filozofsko-odgojnim temama u Martina Buber apredstavnika dijalogike (fdozofije dijaloga, fdozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove fdozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u dmgom poglavlju nalazi pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno-obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
The article deals with philosphical-pedagogical themes in the works of Martin Buber, a representative ofdialogics (philosophy of dialogue, philosophy ofencounter). In the introductory section one can find explanations to key concepts in the understanding of dialogics and Buber 's philosophy (dialogics, relation, demareation between philosophy and religion...). In thefirst section Buber's thoughts on child-rearing are put forth, while the second contains a survey ofhis guidelines for the same. The third section outlines Buber's recommendations to educators on the process of upbringing and education. In the conclusion we see Buber's thoughts concretized in a contemporary environment.
POVEZANOST RADA
Projekti:
----- - Participacija ranjivih skupina djece (DOM_STRU_PART_2018_RANJ) (Borić, Ivana) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Draženko Tomić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus