Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 648187

Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja


Tomić, Draženko
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 68 (2013), 1; 39-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 648187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja
(Buber's Dialogic Concept of Child-rearing and Education)

Autori
Tomić, Draženko

Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 68 (2013), 1; 39-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Martin Buber ; filozofija odgoja ; dijalogika ; dijalog ; odnos ; odgoj
(Martin Buber ; philosophy of education ; dialogic ; dialogue ; relation ; child-rearing)

Sažetak
Članak se bavi filozofsko-odgojnim temama u Martina Buber apredstavnika dijalogike (fdozofije dijaloga, fdozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove fdozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u dmgom poglavlju nalazi pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno-obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Napomena
The article deals with philosphical-pedagogical themes in the works of Martin Buber, a representative ofdialogics (philosophy of dialogue, philosophy ofencounter). In the introductory section one can find explanations to key concepts in the understanding of dialogics and Buber 's philosophy (dialogics, relation, demareation between philosophy and religion...). In thefirst section Buber's thoughts on child-rearing are put forth, while the second contains a survey ofhis guidelines for the same. The third section outlines Buber's recommendations to educators on the process of upbringing and education. In the conclusion we see Buber's thoughts concretized in a contemporary environment.



POVEZANOST RADA


Projekti:
----- - Participacija ranjivih skupina djece (DOM_STRU_PART_2018_RANJ) (Borić, Ivana) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draženko Tomić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Draženko
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 68 (2013), 1; 39-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Tomić, D. (2013) Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja. Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 68 (1), 39-49.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Dra\v{z}enko}, year = {2013}, pages = {39-49}, keywords = {Martin Buber, filozofija odgoja, dijalogika, dijalog, odnos, odgoj}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot : \v{c}asopis za religioznu kulturu}, volume = {68}, number = {1}, issn = {0351-3947}, title = {Buberov dijalo\v{s}ki koncept odgoja i obrazovanja}, keyword = {Martin Buber, filozofija odgoja, dijalogika, dijalog, odnos, odgoj} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Dra\v{z}enko}, year = {2013}, pages = {39-49}, keywords = {Martin Buber, philosophy of education, dialogic, dialogue, relation, child-rearing}, journal = {Obnovljeni \v{z}ivot : \v{c}asopis za religioznu kulturu}, volume = {68}, number = {1}, issn = {0351-3947}, title = {Buber's Dialogic Concept of Child-rearing and Education}, keyword = {Martin Buber, philosophy of education, dialogic, dialogue, relation, child-rearing} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font