Pregled bibliografske jedinice broj: 647976
Motivacijska i semantička funkcija vizuelnih nastavnih materijala
Motivacijska i semantička funkcija vizuelnih nastavnih materijala // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 3-4 (1982), 207-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 647976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijska i semantička funkcija vizuelnih nastavnih materijala
(The Mpotivational and the Semantic Funktion of Visual Language Teaching Materials)
Autori
Petrović, Elvira
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 3-4
(1982);
207-217
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
dijafilm; nastava stranih jezika; auditorna percepcija; razumijevanje jezičnih izričaja; situacijski kontekst; segmentacija memoriranih izričaja
(filmstrip; FL teaching; auditory reception; situtional context; segmentation of memorired language units; misinterpretation of visual materials)
Sažetak
Vizuelni materijali imaju veliku motivacijsku funkciju ako se koriste za uvježbavanje vokabulara ili jezičnih struktura. Međutim, kad se vizuelni materijali koriste za objašnjenje značenja, često dolazi do pogrešnog razumijevanja. To se posebno odnosi na upotrebu dijafilmova na početnom stupnju učenja stranog jezika. Popratni tekst uz dijafilmove je samo jedan od mogućih opisa radnje na dijafilmu. To znači da govoreni ili pisani tekst uz dijafilmove nema isto značenje za sve učenike. Učenici memoriraju jezične cjeline koje u potpunosti ne razumiju. U ovom radu prikazane su mogućnosti pogrešnog razumijevanja naučenog teksta uz vizuelne materijale. Istraživanje je provedeno s učenicima 4. i 5. razreda osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija