Pregled bibliografske jedinice broj: 647843
Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija
Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija // Medijske studije, 3-4 (2011), 48-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 647843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija
(Covert Advertising as an Example of Unethical Activities in the Media)
Autori
Tina Tomažič, Jelena Jurišić, Damir Boras
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 3-4
(2011);
48-61
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
PRIKRIVENO OGLAŠIVANJE; ETIKA; MEDIJI
(COVERT ADVERTISING; ETHICS; MEDIA)
Sažetak
Oglašivanje je jedan od ključnih faktora za stimuliranje procesa razmjene te za normalno djelovanje tržišta i njegovih zakona. Oglašivači imaju na raspolaganju puno načina i mogućnosti kojima pokušavaju privući pažnju potencijalnih potrošača. Zbog sve veće konkurencije na tržištu često posežu za novim načinima oglašivanja koji nisu uvijek u skladu sa zakonom i etičnim djelovanjem. Jedan od tih načina jest i prikriveno oglašivanje. U ovom radu analiziramo prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija jer prikrivene oglasne poruke predstavljaju jedan od najočiglednijih problema na medijskom tržištu. Uz pomoć spoznaja iz literature definiramo pojam prikrivenog oglašivanja. Cilj je našeg rada i povezivanje društvenih okolnosti koje su uzrok prikrivenog oglašivanja s promjenama medijskih diskurzivnih praksi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)