Pregled bibliografske jedinice broj: 64778
Jezično znanje i auditivno pamćenje kod djece s lošijim školskim uspjehom
Jezično znanje i auditivno pamćenje kod djece s lošijim školskim uspjehom // Napredak, 141 (2000), 4; 468-476 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 64778 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezično znanje i auditivno pamćenje kod djece s lošijim školskim uspjehom
(Language knowledge and auditive memory in learning disabilites children)
Autori
Blaži, Draženka ; Znaor, Mirjana ; Banek, Ljiljana
Izvornik
Napredak (1330-0059) 141
(2000), 4;
468-476
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
jezik; auditivno pamćenje; školsko postignuće
(language; auditive memory; school achievement)
Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi postojanje povezanosti jezične razvijenosti i auditivnoga pamćenja kod učenika s lošijim školskim uspjehom u početnom školovanju. Rezultati kanoničke korelacijske analize pokazuju da kod učenika s lošim školskim uspjehom postoji značajna povezanost između teškoća u auditivnom kratkotrajnom pamćenju i teškoća u razumijevanju i uporabi morfosintakse.
Izvorni jezik
Hrvatski