Pregled bibliografske jedinice broj: 647707
Teorija nastave stranih jezika
Teorija nastave stranih jezika
Zagreb : Osijek: Školska knjiga ; Sveučilište J. J. Strosmayera u Osijeku : Pedagoški fakultet, 1997
CROSBI ID: 647707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija nastave stranih jezika
(Theory of foreign language teaching)
Autori
Petrović, Elvira
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Školska knjiga ; Sveučilište J. J. Strosmayera u Osijeku : Pedagoški fakultet
Grad
Zagreb : Osijek
Godina
1997
Stranica
142
ISBN
953-96006-8-5
Ključne riječi
glotodidaktika; metodika nastave stranih jezika; jezične vještine; nastava gramatike; materinski jezik; vokabular; ispravljanje jezičnih pogrešaka
(glotodidactics; FL methodology; teaching practice; language skills; teaching grammar; mother tangue; vocabulary teaching; correcting erros)
Sažetak
Teorija nastave stranih jezika pokušava osvijetliti najvažnija didaktička pitanja i probleme u vezi s nastavom stranih jezika kako bi ih studenti i mlađi nastavnici lakše mogli sagledati i rješavati u skladu s mogućnostima i uvjetima nastavne prakse. Da se izbjegne ponavljanje nekih opširnijih podata¬ka detaljnije obrazloženih u priručniku Uvod u glotodidaktiku, a koji su po¬trebni za razumijevanje objašnjenja u ovom priručniku, čitaoci se povremeno upućuju na određene stranice priručnika Uvod u glotodidakliku. Knjiga je namijenjena studentima i nastavnicima stranih jezika. Nije zamišljena kao potpuni i jedini izvor znanja za studen¬te o teoriji nastave stranih jezika, već više kao osnovna orijentacija u teoriji nastave stranih jezika i poticaj za razmišljanje i disku¬siju o didaktičkim pitanjima, relevantnim za nastavu stranih jezika. Zato nijedna tema nije detaljno razrađena, već je više nagoviještena kao problem o kojemu treba razmišljati i rješavati ga u skladu s potrebama i mogućnostima učenika, a ne prema nekim unaprijed određenim zahtjevima. Čitanjem stručnih časopisa i ostale dostupne domaće ili strane stručne literature korisnik priručnika će proširivati svoja znanja o svakom od obuhvaćenih pordučja. Nakon svakog poglavlja u priručniku navedena je literatura koja je ne¬posredno vezana uz sadržaj tog poglavlja. Mnogi korisni podaci u vezi s pojedinim didaktičkim pitanjima mogu se naći i u ostaloj literaturi navede¬noj u bibliografiji na kraju priručnika. Obuhvaćeni su naslovi na hrvatskom ili srpskom jeziku te poznatija djela na engleskome, njemačkom, francuskom i ruskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
1. izdanje 1998.