Pregled bibliografske jedinice broj: 647570
Uloga nacionalnog identiteta u hrvatskom i bugarskom manjinskom školstvu u Mađarskoj - sličnosti i razlike
Uloga nacionalnog identiteta u hrvatskom i bugarskom manjinskom školstvu u Mađarskoj - sličnosti i razlike // Hrvati i Bugari kroz stoljeća. Povijest, kultura, umjetnost i jezik / Karbić, Damir ; Luetić, Tihana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2013. str. 415-422
CROSBI ID: 647570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga nacionalnog identiteta u hrvatskom i bugarskom manjinskom školstvu u Mađarskoj - sličnosti i razlike
(The Role of National Identity in Croatian and Bulgarian Minority School Education in Hungary - Similarities and Differences)
Autori
Vulić-Vranković, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Hrvati i Bugari kroz stoljeća. Povijest, kultura, umjetnost i jezik
Urednik/ci
Karbić, Damir ; Luetić, Tihana
Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
415-422
ISBN
978-953-154-991-2
Ključne riječi
nacionalni identitet, manjine, Hrvati, Bugari, školstvo, Mađarska
(nacional identity, minorities, Corats, Bulgarians, education, Hungary)
Sažetak
U radu se uspoređuju razlike između sadržaja iz predmeta Narodopis za bugarsku nacionalnu manjinu u Mađarskoj i istoga predmeta za hrvatsku nacionalnu manjinu Mađarskoj. Zaključuje se da su razlike zaista velike te se utvrđuju mogući uzroci tih razlika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
101-1012676-2675 - Istraživanje hrvatskih dijalekata (Maresić, Jela, MZOS ) ( CroRIS)
269-0000000-2644 - Hrvatska dijalektologija (Lisac, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Sanja Vulić Vranković
(autor)