Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 647300

POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA


Bonifačić, Ivana
POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 647300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA
(Relationship between perceived parental behaviour and rejection and the school performance of their children)

Autori
Bonifačić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
10.09

Godina
2013

Stranica
57

Mentor
Zloković, Jasminka

Ključne riječi
zadovoljstvo obitelji; odbacivanje i prihvaćanje roditelja; školski uspjeh;
(family contentment; parent rejection and acceptance; academic achievement)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati povezanost procijenjenog roditeljskog ponašanja (kroz dimenzije prihvaćanja i odbacivanja, posebno za majku i posebno za oca) i školskog uspjeha učenika. U istraživanju je sudjelovalo 79 učenika i 53 učenice 7. i 8. razreda četiriju osnovnih škola na otoku Krku. Mjerni instrument koji je korišten pri procjeni roditeljskog ponašanja je Skala KOBI, odnosno Skala kvalitete obiteljskih interakcija (Vulić – Prtolić, 2002.), a školski uspjeh ispitan je upitnikom Školski uspjeh koji slijedi nakon skale. Analizom rezultata istraživanja utvrđena je povezanost ponašanja roditelja i školskog uspjeha, uz mnogo međusobnih korelacija i nekoliko statistički značajnih korelacija. Značajna negativna korelacija zabilježena je između općeg uspjeha ispitanika i odbacivanja od strane oca (r = -0, 21), što znači da ispitanici koji procjenjuju veće odbacivanje od strane oca, imaju lošiji opći uspjeh. Također je utvrđena i značajna negativna korelacija u vezi između odbacivanja od strane oca i prosjeka ocjena iz hrvatskog jezika (r = -0, 20) što nam pokazuje da ti ispitanici imaju i lošiji prosjek ocjena iz hrvatskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasminka Zloković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bonifačić, Ivana
POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Bonifačić, I. (2013) 'POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bonifa\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {57}, keywords = {zadovoljstvo obitelji, odbacivanje i prihva\'{c}anje roditelja, \v{s}kolski uspjeh, }, title = {POVEZANOST U\v{C}ENI\v{C}KE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONA\v{S}ANJA I \v{S}KOLSKOG USPJEHA}, keyword = {zadovoljstvo obitelji, odbacivanje i prihva\'{c}anje roditelja, \v{s}kolski uspjeh, }, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bonifa\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {57}, keywords = {family contentment, parent rejection and acceptance, academic achievement}, title = {Relationship between perceived parental behaviour and rejection and the school performance of their children}, keyword = {family contentment, parent rejection and acceptance, academic achievement}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font