Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 64722

Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju


Vancaš, Mirjana
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 461-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 64722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju
(The role of the teacher in detecting pupils with reading difficulties)

Autori
Vancaš, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 461-468

Skup
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
teškoće čitanja; nastavnik
(reading disabilities; teacher)

Sažetak
Nastavnici mogu u direktnom i svakodnevnom radu s učenicima uočiti one s teškoćama u čitanju. Dobra procjena nastavnika može olakšati postupak dijagnosticiranja disleksije. Prema podacima našega istraživanja nastavnikova procjena učenikova čitanja, definirana u kategorijama lošega i izrazito lošega čitanja, visoko je prediktivna za dijagnozu disleksije. Prepoznavanje učenika s teškoćama u čitanju može se odvijati u procesu neformalnoga dijagnosticiranja koje treba biti sastavni dio poduke i to kroz radne hipoteze i bilježenje karakteristika relevantnih za učenikovo čitanje. Neformalni dijagnostički postupci trebaju se mijenjati u funkciji dobi i obrazovne razine učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013003

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Lenček (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vancaš, Mirjana
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 461-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vancaš, M. (1999) Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Vanca\v{s}, Mirjana}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {461-468}, keywords = {te\v{s}ko\'{c}e \v{c}itanja, nastavnik}, title = {Uloga nastavnika u otkrivanju u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u \v{c}itanju}, keyword = {te\v{s}ko\'{c}e \v{c}itanja, nastavnik}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vanca\v{s}, Mirjana}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {461-468}, keywords = {reading disabilities, teacher}, title = {The role of the teacher in detecting pupils with reading difficulties}, keyword = {reading disabilities, teacher}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font