Pregled bibliografske jedinice broj: 64722
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 461-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 64722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju
(The role of the teacher in detecting pupils with reading difficulties)
Autori
Vancaš, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 461-468
Skup
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
teškoće čitanja; nastavnik
(reading disabilities; teacher)
Sažetak
Nastavnici mogu u direktnom i svakodnevnom radu s učenicima uočiti one s teškoćama u čitanju. Dobra procjena nastavnika može olakšati postupak dijagnosticiranja disleksije. Prema podacima našega istraživanja nastavnikova procjena učenikova čitanja, definirana u kategorijama lošega i izrazito lošega čitanja, visoko je prediktivna za dijagnozu disleksije. Prepoznavanje učenika s teškoćama u čitanju može se odvijati u procesu neformalnoga dijagnosticiranja koje treba biti sastavni dio poduke i to kroz radne hipoteze i bilježenje karakteristika relevantnih za učenikovo čitanje. Neformalni dijagnostički postupci trebaju se mijenjati u funkciji dobi i obrazovne razine učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013003
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Lenček
(autor)