Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 647074

Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju


Kapetanović, Danko
Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 647074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju
(Primary school teachers attitudes towards inclusion of children with learning disabilities)

Autori
Kapetanović, Danko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
10.07

Godina
2013

Stranica
47

Mentor
Brajša-Žganec, Andreja

Ključne riječi
inkluzija; integracija; stavovi nastavnika; djeca s posebnim potrebama; teškoće u učenju
(inclusion; integration; teacher's attirudes; children with special needs; learning disabilities)

Sažetak
Cilj rada je ispitati stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju. U istraživanju je sudjelovalo 74 nastavnika osnovnih škola na području grada Zagreba, 5, 6% nastavnika je muškog dok je 94, 4% ženskog spola. Sudionici su stari između 26 i 64 godine. Prema podacima dobivenim na Skali stavova nastavnika prema integraciji djece s teškoćama (TIAQ) (Sideridis i Chandler, 1997) možemo zaključiti da nastavnici osnovnih škola imaju pretežno pozitivan stav prema inkluziji djece s teškoćama u učenju bez obzira na spol, dob, radno iskustvo te oblik nastave. Nastavnici redovnih osnovnih škola imaju više pozitivne stavove prema inkluziji učenika sa blažim stupnjem teškoća u razvoju od onih s ozbiljnijim potrebama. Najviše pozitivan stav odražava se prema inkluziji učenika sa tjelesnim teškoćama, a najviše negativan prema mentalno retardiranim učenicima. Većina nastavnika osnovnih škola smatra da nema dostupnu podršku za provođenje inkluzije. Većina nastavnika je spremno pohađati dodatne radionice u svrhu stjecanja novih znanja o edukaciji djece s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941558-1527 - Odrednice roditeljstva, obiteljski odnosi i psihosocijalna dobrobit djece (Raboteg-Šarić, Zora, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andreja Brajša-Žganec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kapetanović, Danko
Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
Kapetanović, D. (2013) 'Stav nastavnika osnovnih škola prema inkluziji djece s teškoćama u učenju', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kapetanovi\'{c}, Danko}, year = {2013}, pages = {47}, keywords = {inkluzija, integracija, stavovi nastavnika, djeca s posebnim potrebama, te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju}, title = {Stav nastavnika osnovnih \v{s}kola prema inkluziji djece s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju}, keyword = {inkluzija, integracija, stavovi nastavnika, djeca s posebnim potrebama, te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kapetanovi\'{c}, Danko}, year = {2013}, pages = {47}, keywords = {inclusion, integration, teacher's attirudes, children with special needs, learning disabilities}, title = {Primary school teachers attitudes towards inclusion of children with learning disabilities}, keyword = {inclusion, integration, teacher's attirudes, children with special needs, learning disabilities}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font