Pregled bibliografske jedinice broj: 647038
Višestruke inteligencije u nastavi
Višestruke inteligencije u nastavi // Život i škola, 56 (2010), 24; 55-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 647038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višestruke inteligencije u nastavi
(Multiple Intelligences in Classes)
Autori
Posavec, Mirjana
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 56
(2010), 24;
55-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
višestruke inteligencije ; Gardner ; sposobnost rješavanja problema ; individualizacija nastave ; nastavne strategije ; vrste procjenjivanja.
(multiple intelligences ; Gardner ; problem solving ability ; teaching ; one-toone teaching ; teaching strategies ; evaluation types)
Sažetak
Što je inteligencija? Kako je izmjeriti? Od tradicionalnih teorija, u novije se vrijeme, izdvaja teorija višestrukih inteligencija. Howard Gardner je uvjerenja kako naša kultura inteligenciju definira preusko, jer inteligencija je složen skup sposobnosti izvan onoga što se mjeri kroz tradicionalne testove inteligencije pa stoga zahtijeva da i nastavnici budu otvoreni novim načinima razmišljanja i učenja. Čini se kako je suvremenoj školi potreban raznolik pristup koji će nuditi pluralizam ideja i nastavnih strategija koje će učenike voditi prema višim razinama razumijevanja i kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing
- Editoral Department
- Emerald Management Reviews database
- Ulrich Serials Analysis System
- HRČAK