Pregled bibliografske jedinice broj: 646676
Proširenje luksuznih marki
Proširenje luksuznih marki, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 646676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proširenje luksuznih marki
(Luxury brand extension)
Autori
Dobra, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2013
Stranica
44
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
proširenje marke; luksuzne marke; Bvlgari
(brand extension; luxury brands; Bvlgari)
Sažetak
Svako poduzeće se u jednom trenutku svog poslovanja mora suočiti s problemom daljnjeg razvoja i pitanjem unapređenja poslovanja. Pritom menadžment odlučuje koju strategiju odabrati, a da ne ugrozi svoju postojeću poziciju. Jedna od mogućih strategija rasta za poduzeće je proširenje marke, što je i fokus ovog rada. Nadalje, u radu se obrađuje područje luksuznih marki. Luksuzne marke se prema svojim karakteristikama razlikuju od ostalih marki, a različit je i način upravljanja njihovim marketinškim miksom. Cilj rada je utvrditi koje su razlike, kao i problemi s kojima se poduzeća susreću prilikom odabira strategije proširenja luksuznih marki te konačno koje posljedice nosi odabir takve strategije. Zaključno se prema saznanjima iz stručne literature provodi analiza poslovnog slučaja proširenja luksuzne marke Bvlgari.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija