Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 646492

Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki


Vaci, Vjekoslav
Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 646492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki
(Role of brand management in the globalization of Chinese brands)

Autori
Vaci, Vjekoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2013

Stranica
62

Mentor
Krupka, Zoran

Ključne riječi
upravljanje markom; izlazak na strana tržišta; kineske marke; Lenovo
(brand management; foreign market entry; Chinese brands; Lenovo)

Sažetak
Predmet ovog rada je objasniti ulogu koju upravljanje markom ima u globalizaciji određene marke, uzimajući pri tome u obzir zemlju porijekla marke i čimbenike koji utječu na uspjeh marke na globalnom tržištu. Izlazak na globalno tržište predstavlja posebno velik izazov za marke koje dolaze iz zemalja u razvoju, te je iz tog razloga u ovom radu analiziran primjer slučaja globalne strategije upravljanja markom Lenovo. Prije provođenja same analize postavljene su određene pretpostavke vezane za rezultate analize: kvalitetno upravljanje markom značajno će olakšati preobrazbu marke Lenovo iz lokalne u globalnu marku ; kako bi bila konkurentna na globalnom tržištu, marka Lenovo mora prenijeti svoje najbolje karakteristike, odnosno prednosti u poslovanju, s lokalnog na globalno tržište ; ako želi uspjeti u poslovanju na globalnom tržištu, Lenovo mora savladati izazove upravljanja markom koji predstavljaju najveći problem većini kineskih poduzeća ; da bi uspjelo u poslovanju na globalnom tržištu, Lenovo će morati zadovoljiti većinu čimbenika koji uvjetuju uspjeh kineskih marki na globalnom tržištu ; i utjecaj Kine kao zemlje porijekla marke Lenovo imati će negativan utjecaj na percepciju Lenova na globalnom tržištu. Provedena analiza uglavnom je potvrdila postavljene pretpostavke, a na temelju dobivenih nalaza i provedene diskusije, doneseni su i određeni prijedlozi za unapređenje poslovanja marke Lenovo na globalnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vaci, Vjekoslav
Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vaci, V. (2013) 'Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vaci, Vjekoslav}, year = {2013}, pages = {62}, keywords = {upravljanje markom, izlazak na strana tr\v{z}i\v{s}ta, kineske marke, Lenovo}, title = {Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki}, keyword = {upravljanje markom, izlazak na strana tr\v{z}i\v{s}ta, kineske marke, Lenovo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vaci, Vjekoslav}, year = {2013}, pages = {62}, keywords = {brand management, foreign market entry, Chinese brands, Lenovo}, title = {Role of brand management in the globalization of Chinese brands}, keyword = {brand management, foreign market entry, Chinese brands, Lenovo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font