Pregled bibliografske jedinice broj: 646492
Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki
Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 646492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki
(Role of brand management in the globalization of Chinese brands)
Autori
Vaci, Vjekoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2013
Stranica
62
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
upravljanje markom; izlazak na strana tržišta; kineske marke; Lenovo
(brand management; foreign market entry; Chinese brands; Lenovo)
Sažetak
Predmet ovog rada je objasniti ulogu koju upravljanje markom ima u globalizaciji određene marke, uzimajući pri tome u obzir zemlju porijekla marke i čimbenike koji utječu na uspjeh marke na globalnom tržištu. Izlazak na globalno tržište predstavlja posebno velik izazov za marke koje dolaze iz zemalja u razvoju, te je iz tog razloga u ovom radu analiziran primjer slučaja globalne strategije upravljanja markom Lenovo. Prije provođenja same analize postavljene su određene pretpostavke vezane za rezultate analize: kvalitetno upravljanje markom značajno će olakšati preobrazbu marke Lenovo iz lokalne u globalnu marku ; kako bi bila konkurentna na globalnom tržištu, marka Lenovo mora prenijeti svoje najbolje karakteristike, odnosno prednosti u poslovanju, s lokalnog na globalno tržište ; ako želi uspjeti u poslovanju na globalnom tržištu, Lenovo mora savladati izazove upravljanja markom koji predstavljaju najveći problem većini kineskih poduzeća ; da bi uspjelo u poslovanju na globalnom tržištu, Lenovo će morati zadovoljiti većinu čimbenika koji uvjetuju uspjeh kineskih marki na globalnom tržištu ; i utjecaj Kine kao zemlje porijekla marke Lenovo imati će negativan utjecaj na percepciju Lenova na globalnom tržištu. Provedena analiza uglavnom je potvrdila postavljene pretpostavke, a na temelju dobivenih nalaza i provedene diskusije, doneseni su i određeni prijedlozi za unapređenje poslovanja marke Lenovo na globalnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija