Pregled bibliografske jedinice broj: 646481
Analiza mrežnih sadržaja za potrebe učenja studenata informatologije
Analiza mrežnih sadržaja za potrebe učenja studenata informatologije, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 646481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza mrežnih sadržaja za potrebe učenja studenata informatologije
(Web content analysis of students informatology learning needs)
Autori
Sokić, Leo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
28.06
Godina
2012
Stranica
41
Mentor
Badurina, Boris
Neposredni voditelj
Bosančić, Boris
Ključne riječi
društvene mreže; mrežni izvori; mrežni sadržaji; online baze podataka; wiki mrežni izvori; Wikipedija
(social networks; web resources; web content; online databases; Wikipedia)
Sažetak
U radu su predstavljene dvije velike skupine mrežnih izvora, formalni i neformalni mrežni izvori, s mrežnim sadržajima iskoristivim za potrebe učenja studenata informatologije. Cilj rada je dati prikaz pojedinog mrežnog izvora s osvrtom na njegov utjecaj na današnje studente informatologije. O svakom mrežnom izvoru izneseno je nekoliko osnovnih informacija o njihovu nastanku, a glavni dio rada bazira se na primjerima iz prakse. Nakon predstavljanja svih mrežnih izvora prikazano je provedeno istraživanje. U provedenoj anketi sudjelovali su studenti informatologije svih godina studija na sveučilištima u Osijeku i Zadru. Za provođenje ankete korišten je Google Docs, a za obradu podataka softverski paket SPSS Statistics. Rezultati ankete potvrdili su postavljene istraživačke hipoteze: "Studenti informatologije formalne sadržaje za učenje smatraju relevantnijim od neformalnih sadržaja za učenje" i "Studenti informatologije prilikom studiranja u većoj mjeri koriste formalne sadržaje za učenje od neformalnih sadržaja za učenje." Osim toga, istraživanje je pokazalo da studenti najčešće koriste i smatraju relevantnim online baze podataka kao mrežne izvore za potrebe učenja. S druge strane, od neformalnih izvora dobar je rezultat ostvarila Wikipedija koju studenti informatologije nerijetko koriste, bez obzira na upitnu točnost informacija koje sadrži. Od ostalih rezultata ističe se podatak o tome da studenti predviđaju video servisima svijetlu budućnost u obrazovnom programu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek