Pregled bibliografske jedinice broj: 646412
Marketing usluga glazbenog obrazovanja
Marketing usluga glazbenog obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 646412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga glazbenog obrazovanja
(Marketing of music education)
Autori
Kopilaš, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
40
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje; inovacije; napredak; umjetnost; privatizacija
(music education; inovation; development; art; privatization)
Sažetak
Marketing usluga glazbenog obrazovanja je specifičan segment obrazovanja koji spaja i formalnu i umjetničku stranu obrazovanja. S jedne strane omogućuje veliku slobodu izražavanja, a s druge traži veliku prednost i usredotočenost te naporan rad. Prepoznavanje talenata, njihovo oblikovanje i usavršavanje za buduće glazbene poduhvate bi trebala biti zadaća svake glazbene obrazovne institucije. Osluškivanje inozemnih i domaćih predvodnika stvara plodno tlo za kreiranje vlastitih inovacija i usavršavanje postojećih primjena znanja i vještina, uz kontinuiranu interakciju s ostalom okolinom. Svaki segment procesa glazbenog obrazovanja ima svoju posebnost koju treba maksimalno adekvatno iskoristiti uz pružanje najviše razine kvalitete usluge za dobrobit korisnika usluga i njihove okoline. Obraćanje pažnje na uzročno-posljedični odnos može značajno utjecati na smjer u kojem će se ova grana razvijati. Evaluacija profesora i kontinuirana komunikacija s polaznicima utječe na konzistentnost pružanja kvalitete te kreiranje imidža kvalitetne obrazovne institucije. Važnost se pridaje stručnoj naobrazbi pružatelja usluge, zadovoljstvu korisnika te efikasnosti poslovanja. Kontinuirana interakcija s okolinom te adekvatno implementiranje relevantnih promjena u području znanja i tehnologija je neophodno za svaku uspješnu glazbenu instituciju. Uspješnost se može postići primjenom marketinškog plana. Prema rezultatima provedenog primarnog istraživanja u Glazbenoj udruzi „Ge Ključ“ tijekom srpnja 2013. godine, na prigodnom uzorku od 32 ispitanika (9 profesora te 23 polaznika), došlo se do spoznaje da postoji veliki prostor za intenzivniju primjenu marketinga u glazbenom obrazovanju te za razvoj kvalitete i pozitivnu percepciju glazbenog obrazovanja u javnosti. Ostvarenjem takvog napretka će se popularizirati glazbeno obrazovanje u Republici Hrvatskoj, što može posljedično utjecati na razinu vrednovanja glazbenog obrazovanja u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija