Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 646412

Marketing usluga glazbenog obrazovanja


Kopilaš, Ana
Marketing usluga glazbenog obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 646412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga glazbenog obrazovanja
(Marketing of music education)

Autori
Kopilaš, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2013

Stranica
40

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje; inovacije; napredak; umjetnost; privatizacija
(music education; inovation; development; art; privatization)

Sažetak
Marketing usluga glazbenog obrazovanja je specifičan segment obrazovanja koji spaja i formalnu i umjetničku stranu obrazovanja. S jedne strane omogućuje veliku slobodu izražavanja, a s druge traži veliku prednost i usredotočenost te naporan rad. Prepoznavanje talenata, njihovo oblikovanje i usavršavanje za buduće glazbene poduhvate bi trebala biti zadaća svake glazbene obrazovne institucije. Osluškivanje inozemnih i domaćih predvodnika stvara plodno tlo za kreiranje vlastitih inovacija i usavršavanje postojećih primjena znanja i vještina, uz kontinuiranu interakciju s ostalom okolinom. Svaki segment procesa glazbenog obrazovanja ima svoju posebnost koju treba maksimalno adekvatno iskoristiti uz pružanje najviše razine kvalitete usluge za dobrobit korisnika usluga i njihove okoline. Obraćanje pažnje na uzročno-posljedični odnos može značajno utjecati na smjer u kojem će se ova grana razvijati. Evaluacija profesora i kontinuirana komunikacija s polaznicima utječe na konzistentnost pružanja kvalitete te kreiranje imidža kvalitetne obrazovne institucije. Važnost se pridaje stručnoj naobrazbi pružatelja usluge, zadovoljstvu korisnika te efikasnosti poslovanja. Kontinuirana interakcija s okolinom te adekvatno implementiranje relevantnih promjena u području znanja i tehnologija je neophodno za svaku uspješnu glazbenu instituciju. Uspješnost se može postići primjenom marketinškog plana. Prema rezultatima provedenog primarnog istraživanja u Glazbenoj udruzi „Ge Ključ“ tijekom srpnja 2013. godine, na prigodnom uzorku od 32 ispitanika (9 profesora te 23 polaznika), došlo se do spoznaje da postoji veliki prostor za intenzivniju primjenu marketinga u glazbenom obrazovanju te za razvoj kvalitete i pozitivnu percepciju glazbenog obrazovanja u javnosti. Ostvarenjem takvog napretka će se popularizirati glazbeno obrazovanje u Republici Hrvatskoj, što može posljedično utjecati na razinu vrednovanja glazbenog obrazovanja u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kopilaš, Ana
Marketing usluga glazbenog obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Kopilaš, A. (2013) 'Marketing usluga glazbenog obrazovanja', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kopila\v{s}, Ana}, year = {2013}, pages = {40}, keywords = {glazbeno obrazovanje, inovacije, napredak, umjetnost, privatizacija}, title = {Marketing usluga glazbenog obrazovanja}, keyword = {glazbeno obrazovanje, inovacije, napredak, umjetnost, privatizacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kopila\v{s}, Ana}, year = {2013}, pages = {40}, keywords = {music education, inovation, development, art, privatization}, title = {Marketing of music education}, keyword = {music education, inovation, development, art, privatization}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font