Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 646014

Razlike u odabiru modela odnosa s javnošću na internetu s obzirom na obilježja službi za odnose s javnošću


Miočić, Bernard; Zgrabljić Rotar, Nada
Razlike u odabiru modela odnosa s javnošću na internetu s obzirom na obilježja službi za odnose s javnošću // Medijska istraživanja, 18 (2012), 2; 33-58 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)


CROSBI ID: 646014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u odabiru modela odnosa s javnošću na internetu s obzirom na obilježja službi za odnose s javnošću
(Differences in Public Relations Models Choice on the Internet: The Influence of PR Unit Characteristics)

Autori
Miočić, Bernard ; Zgrabljić Rotar, Nada

Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 18 (2012), 2; 33-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni, znanstveni

Ključne riječi
internet; modeli odnosa s javnošću; karakteristike službi za odnose s javnošću
(Internet; public relations models; PR unit characteristics)

Sažetak
Ovaj rad imao je za cilj identificirati i opisati modele (praksu) odnosa s javnošću na internetu, ustanoviti stupanj univerzalnosti tradicionalnih modela i utvrditi da li njihov odabir uvjetovan karakteristikama službe za odnose s javnošću. Rezultati provedenog anketnog istraživanja pokazuju da organizacije (n=111) prakticiraju tri modela odnosa s javnošću na internetu: tiskovno-informativni, dvosmjerni asimetrični i dvosmjerni simetrični model odnosa s javnošću. Rezultati ujedno jasno pokazuju da je dvosmjerni simetrični model najčešće korišteni model odnosa s javnošću na internetu što ukazuje da službe za odnose s javnošću ne obraćaju pozornost samo potrebama i težnjama organizacija u kojima rade, nego i javnosti. Provedenom analizom varijance potvrđena je pretpostavka o postojanju razlika u odabiru modela odnosa s javnošću na internetu s obzirom na obilježja službe za odnose s javnošću. Rezultati istraživanja pokazuju da organizacije u kojima službe za odnose s javnošću imaju dovoljno resursa za rad (vrijeme, osoblje i budžet), imaju iskustva u rješavanju konfliktnih situacija, sudjeluju u donošenju važnih odluka u organizaciji, sudjeluju u formulaciji i implementaciji strategije odnosa s javnošću iskazuju veću sklonost odabiru dvosmjernih modela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Bernard Miočić (autor)

Avatar Url Nada Zgrabljić Rotar (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Miočić, Bernard; Zgrabljić Rotar, Nada
Razlike u odabiru modela odnosa s javnošću na internetu s obzirom na obilježja službi za odnose s javnošću // Medijska istraživanja, 18 (2012), 2; 33-58 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)
Miočić, B. & Zgrabljić Rotar, N. (2012) Razlike u odabiru modela odnosa s javnošću na internetu s obzirom na obilježja službi za odnose s javnošću. Medijska istraživanja, 18 (2), 33-58.
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Bernard and Zgrablji\'{c} Rotar, Nada}, year = {2012}, pages = {33-58}, keywords = {internet, modeli odnosa s javno\v{s}\'{c}u, karakteristike slu\v{z}bi za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {18}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Razlike u odabiru modela odnosa s javno\v{s}\'{c}u na internetu s obzirom na obilje\v{z}ja slu\v{z}bi za odnose s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {internet, modeli odnosa s javno\v{s}\'{c}u, karakteristike slu\v{z}bi za odnose s javno\v{s}\'{c}u} }
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Bernard and Zgrablji\'{c} Rotar, Nada}, year = {2012}, pages = {33-58}, keywords = {Internet, public relations models, PR unit characteristics}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {18}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Differences in Public Relations Models Choice on the Internet: The Influence of PR Unit Characteristics}, keyword = {Internet, public relations models, PR unit characteristics} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • SCOPUS, Sociological Abstracts (SA), u Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA) i Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA), a indeksira se u Current Index to Journals in Education (CIJE). Dostupan je integralno u bazi EBSCO.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font