Pregled bibliografske jedinice broj: 64585
Kriza koja ne prestaje"
Kriza koja ne prestaje" // Info-Trend, 67 (1998), 2; 76-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 64585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriza koja ne prestaje"
(The crisis that doesn´t stop)
Autori
Džubur, Sanja
Izvornik
Info-Trend 67
(1998), 2;
76-81
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
reinženjering poslovnih procesa (BPR); poslovni procesi; informacijska tehnologija
(business process reingeneering (BPR); business processes; information technology)
Sažetak
U radu se govori o konceptu reinženjeringa poslovnih procesa. Mnoge tvrtke su prihvatile koncept reinženjeringa, veoma mali broj ga je uspješno proveo, a velik broj tvrtki ne razumije potpuno njegovo značenje i namjeru. Ono što je bitno za reinženjering je kako organizirati poslovanje u skladu sa zahtjevima tržišta i suvremenim tehnologijama.
U ovom radu se nude argumenti za reinženjering, istražuju razlozi za reinženjering i opisuju tehnike reinženjeringa. Prikazan je novi poslovni model i skup tehnika koje će koristiti menadžeri kako bi redizajnirali svoje tvrke. Potrebno je odbaciti stare predodžbe o organizaciji i vođenju poslovanja, napustiti organizacijske principe i procedure koje se sada koriste i kreirati potpuno nove.
Izvorni jezik
Hrvatski