Pregled bibliografske jedinice broj: 645798
Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika
Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika // Hum (Mostar), 2. (2012), 9; 147-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 645798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ostvarivanje etape motivacije u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika
(ACHIEVEMENT OF THE MOTIVATION STAGE IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING IN SECONDARY SCHOOLS)
Autori
Bjedov, Vesna
Izvornik
Hum (Mostar) (1840-233X) 2.
(2012), 9;
147-170
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
etapa motivacije; motivacijski postupci; nastava hrvatskoga jezika
(motivation stage; motivation methods; Croatian language lessons)
Sažetak
U odnosu na teorijski aspekt, o motivaciji se ponajprije govori kao o pojmu koji primarno pripada psihologiji, potom se prikazuje pregled različitih metodičkih motivacijskih postupaka u nastavi hrvatskoga jezika. Ciljem je rada utvrditi ostvaruju li srednjoškolskih nastavnici hrvatskoga jezika etapu motivacije u obradbi, ponavljanju i usustavljivanju nastavnih sadržaja hrvatskoga jezika te utvrditi zastupljenost motivacijskih postupaka u jezičnoj nastavi. Istraživanje je provedeno postupkom ankete, a uzorak je obuhvatio srednjoškolske nastavnike hrvatskoga jezika Osječko-baranjske županije. Utvrđeno je da ispitani srednjoškolski nastavnici etapu motivacije najčešće primjenjuju pri obradbi jezičnih sadržaja, a najrjeđe u provjeravanju jezičnih sadržaja. Također je utvrđeno da se u primjeni motivacijskih postupaka zapaženijim postotkom izdvajaju motivacijski postupci: tekst koji s poremećenim pravopisnim ili gramatičkim odnosom upozorava na važnost pravopisne ili gramatičke norme i rješavanje jezične dvojbe. Rad je prinos metodici nastave hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija