Pregled bibliografske jedinice broj: 64578
Doziranje, distribucija i kontrola opterećanja u funkciji intenzifikacije nastavnog procesa
Doziranje, distribucija i kontrola opterećanja u funkciji intenzifikacije nastavnog procesa // Poruke / Puževski, Valentin (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997. str. 42-47 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 64578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doziranje, distribucija i kontrola opterećanja u funkciji intenzifikacije nastavnog procesa
(Dosage, distribution and control of the burdening in the function of intensification of the teaching process)
Autori
Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poruke
/ Puževski, Valentin - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1997, 42-47
Skup
9. križevački pedagoški dani
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.10.1997. - 09.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenik; nastava; opterećenje; adaptacijski procesi; efekti vježbanja
(pupil; teaching process; burdening; adaptation process; exercise effects)
Sažetak
Doziranje, distribucija i kontrola opterećenja predstavlja jedan od značajnih čimbenika ne samo u pogledu intenzifikacije nastavnog procesa, nego i približavanja procesa tjelesnog vježbanja autentičnim porblemima učenika. To iz razloga što pod utjecajem adekvatnih kinezioloških operatora i u primjerenom vremenu i prostoru, što podrazumijeva provođenje određenog doziranja, distribucije i kontrole opterećenja, dolazi do pozitivnih promjena u organizmu. Naime, u organizmu dolazi, uz ostalo, do adaptacijskih promjena, što se pozitivno reflektira i na stvaranje povoljnih adaptacijskih struktura, i na ukupno bolje funkcionalno stanje organizma učenika. Jasno je da će se takvi učenici bolje adaptirati na opterećenja za vrijeme nastave, pa će i ukupni efekti rješenja biti veći.
Izvorni jezik
Hrvatski