Pregled bibliografske jedinice broj: 645745
Upravljanje marketingom male knjižnice
Upravljanje marketingom male knjižnice // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 17 (2013), 1; 9-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 645745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom male knjižnice
(Small library marketing management)
Autori
Dukić, Gordana ; Sopka, Iva
Izvornik
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje (1331-145X) 17
(2013), 1;
9-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mala knjižnica; marketing; upravljanje
(small library; marketing; management)
Sažetak
Ovaj se rad bavi neprofitnim, odnosno društvenim marketingom primijenjenim u knjižničnom poslovanju. Stoga je na početku definiran marketing u knjižnici i objašnjeno zašto marketing postaje nužan za funkcioniranje knjižnice. U središtu je zanimanja rada upravljanje marketingom male knjižnice. Pri tome se mala knjižnica definira kao knjižnica koja opslužuje malu zajednicu (manje od 8000 stanovnika). No, malim se knjižnicama nazivaju i sve one koje se tako „osjećaju“, bez obzira na njihovu veličinu, broj korisnika i financijsku moć. S obzirom da literatura o marketingu u knjižnicama uglavnom suviše općenito govori o načinima na koje knjižnica može doprijeti do korisnika uz pomoć medija, samoizdavaštva i interneta, posebna poglavlja u radu posvećena su aktualnim temama, kao što su marketing „od usta do usta“, e-marketing, smarketing i stvaranje branda knjižnice. U radu je također ukazano na probleme upravljanja marketingom knjižnice u promjenjivim ekonomskim uvjetima i na ulogu „malog” knjižničara u marketingu knjižnice. Literatura o marketingu male knjižnice gotovo da i ne postoji. Ipak, knjižničarima su na raspolaganju mnoga kreativna i relativno povoljna, pa čak i besplatna sredstva marketinga. Upravo je intencija ovoga rada bila ukazati na mogućnosti takvog pristupa korisnicima te na praktičnu primjenjivost teorijskih postavki marketinga u poslovanju knjižnice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti