Pregled bibliografske jedinice broj: 644759
Hrvatski jezik – učim, istražujem i stvaram, priručnik za učitelje za 8. razred osnovne škole
Hrvatski jezik – učim, istražujem i stvaram, priručnik za učitelje za 8. razred osnovne škole. Zagreb: Znanje, 2005 (prirucnik)
CROSBI ID: 644759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski jezik – učim, istražujem i stvaram, priručnik za učitelje za 8. razred osnovne škole
(Croatian language - I learn, explore and create, a manual for teachers to grade 8)
Autori
Rosandić, Dragutin ; Diklić, Zvonimir ; Češi, Marijana
Ostali urednici
Jazbec, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Znanje
Grad
Zagreb
Godina
2005
Stranica
172
ISBN
953-195-481-X
Ključne riječi
metodički sustavi; modeli; komunikacijski pristup nastavi; metodičke odrednice
(methodical systems; models; communication approach to teaching; methodological guidelines)
Sažetak
Priručnik je namijenjen učiteljima u osnovnim školama. Svrha mu je teorijsko i praktično uporište za promišljanje, programiranje i planiranje nastavnoga procesa. Ponuđeni su modeli pristupa pojedinim udžbeničkim jedinicama. Naglasak je na uključivanju komunikacijsko-funkcionalnog pristupa učenju i podučavanja jezika i jezičnih djelatnosti u osmome razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb