Pregled bibliografske jedinice broj: 644664
Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika: suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika: suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama / Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.) (ur.). Jasrebarsko: Naklada Slap, 2007 (Urednička knjiga)
CROSBI ID: 644664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski pristup nastavi hrvatskoga jezika: suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama
(Communication approach to teaching Croatian language: Modern approaches to teaching in elementary and secondary schools)
Urednik/ci
Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.)
Ostali urednici
Mićanović, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, urednička knjiga, znanstvena
Izdavač
Naklada Slap
Grad
Jasrebarsko
Godina
2007
Stranica
235
ISBN
978-953-191-344-7
Ključne riječi
hrvatski jezik; komunikacija u nastavi; suvremeni pristupi poučavanju; nacionalna književnost; mediji u nastavi
(communicative approach; Croatian language teaching; national literature; the media in the classroom)
Sažetak
Knjigu čine radovi s područja hrvatskoga jezika, lingvistike, metodike hrvatskoga jezika i medijske kulture. Ponuđeni su stručni, pregledni i znanstveni radovi koji nude suvremene pristupe podučavanju hrvatskoga jezika. Prvi dio knjige čine radovi koji se bave teorijskim pristupima jeziku radi učinkovitog stjecanja komunikacijske i jezične kompetencije. Drugi dio knjige tematizira nacionalnu književnost i njezin odnos prema vlastitome nacionalnom, povijesnom i dokumentarnom te upozorava na kontekst nacionalnoga i europskoga. Posljednji dio knjige sadrži radove koji se bave ulogom i utjecajem medija na djecu te osvješćivanjem potrebe za usvajanjem medijske pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb