Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 644654

Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika


Češi, Marijana
Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika // Inojezični učenik u okruženju hrvatskoga jezika: okviri za uključivanje inojezičnih učenika u odgoj i obrazovanje na hrvatskome jeziku / Češi, Marijana, Cvikić, L. i Milović, Sanja (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 43-51


CROSBI ID: 644654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika
(Strategies in learning and teaching Croatian as L2)

Autori
Češi, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Inojezični učenik u okruženju hrvatskoga jezika: okviri za uključivanje inojezičnih učenika u odgoj i obrazovanje na hrvatskome jeziku

Urednik/ci
Češi, Marijana, Cvikić, L. i Milović, Sanja

Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
43-51

ISBN
978-953-7290-31-3

Ključne riječi
strategije, metode, kognitivne strategije, metakognitivne strategije
(strategies, methods, cognitive strategies, metacognitive strategies)

Sažetak
U radu su predstavljene temeljne kognitivne, metakognitivne i društveno-afektivne strategije važne za učenje i podučavanje hrvatskoga kao inoga jezika. Pojedine strategije oprimjerene su iskustvom iz svakodnevne nastavne prakse. Istaknuta je i važnost individualiziranog pristupa inojezičnim učenicima te planiranje i programiranje ciljeva i aktivnosti s obzirom na jezično komunikacijske sposobnosti učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Češi, Marijana
Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika // Inojezični učenik u okruženju hrvatskoga jezika: okviri za uključivanje inojezičnih učenika u odgoj i obrazovanje na hrvatskome jeziku / Češi, Marijana, Cvikić, L. i Milović, Sanja (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 43-51
Češi, M. (2012) Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika. U: Češi, Marijana, Cvikić, L. i Milović, Sanja (ur.) Inojezični učenik u okruženju hrvatskoga jezika: okviri za uključivanje inojezičnih učenika u odgoj i obrazovanje na hrvatskome jeziku. Zagreb, Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), str. 43-51.
@inbook{inbook, author = {\v{C}e\v{s}i, Marijana}, year = {2012}, pages = {43-51}, keywords = {strategije, metode, kognitivne strategije, metakognitivne strategije}, isbn = {978-953-7290-31-3}, title = {Strategije u u\v{c}enju i pou\v{c}avanju hrvatskoga kao inoga jezika}, keyword = {strategije, metode, kognitivne strategije, metakognitivne strategije}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{C}e\v{s}i, Marijana}, year = {2012}, pages = {43-51}, keywords = {strategies, methods, cognitive strategies, metacognitive strategies}, isbn = {978-953-7290-31-3}, title = {Strategies in learning and teaching Croatian as L2}, keyword = {strategies, methods, cognitive strategies, metacognitive strategies}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font