Pregled bibliografske jedinice broj: 644654
Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika
Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika // Inojezični učenik u okruženju hrvatskoga jezika: okviri za uključivanje inojezičnih učenika u odgoj i obrazovanje na hrvatskome jeziku / Češi, Marijana, Cvikić, L. i Milović, Sanja (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 43-51
CROSBI ID: 644654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije u učenju i poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika
(Strategies in learning and teaching Croatian as L2)
Autori
Češi, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Inojezični učenik u okruženju hrvatskoga jezika: okviri za uključivanje inojezičnih učenika u odgoj i obrazovanje na hrvatskome jeziku
Urednik/ci
Češi, Marijana, Cvikić, L. i Milović, Sanja
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
43-51
ISBN
978-953-7290-31-3
Ključne riječi
strategije, metode, kognitivne strategije, metakognitivne strategije
(strategies, methods, cognitive strategies, metacognitive strategies)
Sažetak
U radu su predstavljene temeljne kognitivne, metakognitivne i društveno-afektivne strategije važne za učenje i podučavanje hrvatskoga kao inoga jezika. Pojedine strategije oprimjerene su iskustvom iz svakodnevne nastavne prakse. Istaknuta je i važnost individualiziranog pristupa inojezičnim učenicima te planiranje i programiranje ciljeva i aktivnosti s obzirom na jezično komunikacijske sposobnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb