Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 644639

Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje pisanih radova učenika


Češi, Marijana; Barbaroša-Šikić, Mirela
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje pisanih radova učenika // Hrvatski jezik u kontekstu suvremenoga obrazovanja. / Češi, Marijana i Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2010. str. 28-42


CROSBI ID: 644639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje pisanih radova učenika
(Monitoring, evaluation and assessment of students' written work)

Autori
Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Hrvatski jezik u kontekstu suvremenoga obrazovanja.

Urednik/ci
Češi, Marijana i Barbaroša-Šikić, Mirela

Izdavač
Naklada Slap

Grad
Jasrebarsko

Godina
2010

Raspon stranica
28-42

ISBN
978-953-191-564-9

Ključne riječi
pisani radovi učenika, elementi i kriteriji vrednovanja, vrednovanje, praćenje
(students' written work , evaluatian elements and criteria, assessment, monitoring)

Sažetak
U ovom radu prikazani su oblici načini i kriteriji procjenjivanje učeničkih pisanih radova u predmetu hrvatski jezik u osmom razredu osnovne škole. Budući da dosad nisu cjelovito opisani svi elementi oblika i kriteriji vrednovanja te nisu sustavno provedena istraživanja, ukazala se potreba za cjelovitim opisom oblika i kriterija vrednovanja i načina njihove primjene. Potreba za navedenim potaknuta je i nizom novina uvedenih u obrazovni sustav osnovne i srednje škole – novi program za osnovnu školu i vanjsko vrednovanje u osnovnoj i srednjim školama.U istraživanju je sudjelovalo petstotinjak učitelja hrvatskoga jezika. Dobiveni rezultati pokazali su visok stupanj homogenosti u odabiru pisanih oblika i visoke kriterije vrednovanja. Pri tom se pokazala neusklađenost u sadržaju i metodologiji izrade zadataka te neuvažavanje kognitivnih mogućnosti učenika s obzirom na njihovu dob u oblikovanju kriterija vrednovanja. Cilj ovoga istraživanja bio je da se na temelju opisa postojećih oblika i načina praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja opiše stanje koje će biti polazište budućih istraživanja i iznalaženja konkretnih rješenja u procesu poučavanja materinskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Češi, Marijana; Barbaroša-Šikić, Mirela
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje pisanih radova učenika // Hrvatski jezik u kontekstu suvremenoga obrazovanja. / Češi, Marijana i Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2010. str. 28-42
Češi, M. & Barbaroša-Šikić, M. (2010) Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje pisanih radova učenika. U: Češi, Marijana i Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.) Hrvatski jezik u kontekstu suvremenoga obrazovanja.. Jasrebarsko, Naklada Slap, str. 28-42.
@inbook{inbook, author = {\v{C}e\v{s}i, Marijana and Barbaro\v{s}a-\v{S}iki\'{c}, Mirela}, year = {2010}, pages = {28-42}, keywords = {pisani radovi u\v{c}enika, elementi i kriteriji vrednovanja, vrednovanje, pra\'{c}enje}, isbn = {978-953-191-564-9}, title = {Pra\'{c}enje, vrednovanje i ocjenjivanje pisanih radova u\v{c}enika}, keyword = {pisani radovi u\v{c}enika, elementi i kriteriji vrednovanja, vrednovanje, pra\'{c}enje}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Jasrebarsko} }
@inbook{inbook, author = {\v{C}e\v{s}i, Marijana and Barbaro\v{s}a-\v{S}iki\'{c}, Mirela}, year = {2010}, pages = {28-42}, keywords = {students' written work , evaluatian elements and criteria, assessment, monitoring}, isbn = {978-953-191-564-9}, title = {Monitoring, evaluation and assessment of students' written work}, keyword = {students' written work , evaluatian elements and criteria, assessment, monitoring}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Jasrebarsko} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font