Pregled bibliografske jedinice broj: 644631
Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave
Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave // Zagreb / Previšić, Vlatko et all (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 27-40
CROSBI ID: 644631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave
(The process of self-evaluation - Contribution to the quality of teaching)
Autori
Barbaroša-Šikić, Mirela ; Češi, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Zagreb
Urednik/ci
Previšić, Vlatko et all
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
27-40
ISBN
978-953-99167-1-6
Ključne riječi
samoevaluacija/samovrednovanje, učiteljske kompetencije, stručno usavršavanje učitelja
(self-evaluation, teacher competency, training teachers)
Sažetak
Polazeći od činjenice da se kvaliteta škole ogleda u kvaliteti nastave, a da su pritom glavni subjekti učitelji/nastavnici i učenici na temelju čijeg rada možemo govoriti o vrednovanju procesa poučavanja i vrednovanju ishoda učenika, nametnulo se promišljanje o vrednovanju/samovrednovanju obaju subjekata. Rezultati analize o stručnim kompetencijama učitelja upozoravaju da svakako treba naglasiti važnost osvješćivanja i isticanja ciljeva nastave, kriterija praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja, razvijanje kognitivnih i metakognitivnih vještina te komunikacijske osposobljenosti učenika da bi im se omogućio kvalitetan nastavak školovanja i funkcionalno uključivanje u svakodnevni život.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb