Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 644631

Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave


Barbaroša-Šikić, Mirela; Češi, Marijana
Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave // Zagreb / Previšić, Vlatko et all (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 27-40


CROSBI ID: 644631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave
(The process of self-evaluation - Contribution to the quality of teaching)

Autori
Barbaroša-Šikić, Mirela ; Češi, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Zagreb

Urednik/ci
Previšić, Vlatko et all

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
27-40

ISBN
978-953-99167-1-6

Ključne riječi
samoevaluacija/samovrednovanje, učiteljske kompetencije, stručno usavršavanje učitelja
(self-evaluation, teacher competency, training teachers)

Sažetak
Polazeći od činjenice da se kvaliteta škole ogleda u kvaliteti nastave, a da su pritom glavni subjekti učitelji/nastavnici i učenici na temelju čijeg rada možemo govoriti o vrednovanju procesa poučavanja i vrednovanju ishoda učenika, nametnulo se promišljanje o vrednovanju/samovrednovanju obaju subjekata. Rezultati analize o stručnim kompetencijama učitelja upozoravaju da svakako treba naglasiti važnost osvješćivanja i isticanja ciljeva nastave, kriterija praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja, razvijanje kognitivnih i metakognitivnih vještina te komunikacijske osposobljenosti učenika da bi im se omogućio kvalitetan nastavak školovanja i funkcionalno uključivanje u svakodnevni život.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Barbaroša-Šikić, Mirela; Češi, Marijana
Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave // Zagreb / Previšić, Vlatko et all (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 27-40
Barbaroša-Šikić, M. & Češi, M. (2007) Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave. U: Previšić, V. (ur.) Zagreb. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 27-40.
@inbook{inbook, author = {Barbaro\v{s}a-\v{S}iki\'{c}, Mirela and \v{C}e\v{s}i, Marijana}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, V.}, year = {2007}, pages = {27-40}, keywords = {samoevaluacija/samovrednovanje, u\v{c}iteljske kompetencije, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Proces samovrednovanja – doprinos kvaliteti nastave}, keyword = {samoevaluacija/samovrednovanje, u\v{c}iteljske kompetencije, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Barbaro\v{s}a-\v{S}iki\'{c}, Mirela and \v{C}e\v{s}i, Marijana}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, V.}, year = {2007}, pages = {27-40}, keywords = {self-evaluation, teacher competency, training teachers}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {The process of self-evaluation - Contribution to the quality of teaching}, keyword = {self-evaluation, teacher competency, training teachers}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font