Pregled bibliografske jedinice broj: 644260
NASTAVNE METODE I UČENIČKA POSTIGNUĆA IZ GEOGRAFIJE
NASTAVNE METODE I UČENIČKA POSTIGNUĆA IZ GEOGRAFIJE // Zbornik sažetaka Edukacije prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja / Vijtiuk, N. ; Šiljković, Ž. ; Matas, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 644260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NASTAVNE METODE I UČENIČKA POSTIGNUĆA IZ GEOGRAFIJE
(Teaching methods and student's outcome in subject of Geography)
Autori
Vranković, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka Edukacije prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo znanja
/ Vijtiuk, N. ; Šiljković, Ž. ; Matas, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 21-21
ISBN
978-953-7210-26-7
Skup
3.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI-2009
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vanjsko vrjednovanje; samovrednovanje u nastavi; grafičke metode; metoda demonstracije
(external evaluation; self-evaluation in teaching; graphical methods; method of demonstration)
Sažetak
U radu se analiziraju stavovi učitelja geografije o učestalosti primjene pojedinih nastavnih metoda u poučavanju geografije s posebnim naglaskom na primjenu izravne i neizravne grafičke metode i metodu demonstracije i eksperimenata te postignuća učenika osmih razreda Republike Hrvatske na ispitu vanjskog vrednovanja. Komparirane su ispitne čestice koje su učenici rješavali uz pomoć priloženih grafičkih priloga i ispitne čestice bez popratnih grafičkih priloga. Prosječna rješivost tih ispitnih čestica je za oko 10 postotnih poena niža u odnosu na prosječnu rješivost ostalih ispitnih čestica na ispitu vanjskog vrednovanja provedenome među učenicima osmog razreda u šk. god. 2007./2008. na uzorku od 21485 učenika. Cilj rada je osvijestiti važnost primjene grafičkih metoda i metode demonstracije u nastavi geografije te analizom pogrešaka kod ispitnih čestica koje su učenici rješavali uz grafičke priloge predložiti koje bi se promjene mogle uvesti u nastavu s ciljem poboljšanja rezultata učenja. Učitelji geografije za efikasnije poučavanje nastavnih sadržaja iz geografije, uz učenje pomoću računala, najveću važnost pridaju primjeni metode demonstracije i eksperimenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geologija
Napomena
Best paper award
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Biljana Vranković
(autor)