Pregled bibliografske jedinice broj: 644250
Grafički standardi u funkciji marketinga
Grafički standardi u funkciji marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 9-18 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 644250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Grafički standardi u funkciji marketinga
(Graphic Standards in the Function of Marketing)
Autori
Rocco, Sanja
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 15
(2003);
9-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing; grafički dizajn; knjiga grafičkih standarda
(marketing; graphic standards; visual identity manual)
Sažetak
Grafički dizajn je vrlo značajan instrument, bez kojeg bi bilo teško zamisliti efikasni marketing. U ovom se članku ukazuje na njihovu povezanost, te se priej svega obajšnjavaju pojmovi identiteta, imidža i nihovih varijabiliteta, da bi se ukazalo na potrebu i praksu njihove vizualizacije u funkciji marketinških cilejva, te uloga kjnige grafičkih standarda, koja predstavlja osnovu svih rješenja marketinški usmjerenog grafičkog dizajna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts