Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 643829

Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata


Lang, Petra
Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 643829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata
(The impact of food products advertising on students' dietary habits and attitudes)

Autori
Lang, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
50

Mentor
Markovina, Jerko

Ključne riječi
oglašivačka poruka; prehrambeni proizvodi; mediji; navike; stavovi
(advertising messages; food; media; habits; attitudes)

Sažetak
Ljudi su fizička bića koja sude, priželjkuju, ocjenjuju ono što vide pa je prezentacija (oglašivačka poruka) određene usluge ili dobara važan proces kojim se ističu najbolje osobine koje proizvod ili usluga može ponuditi kako bi potražnja za istim bila što veća. Tehnološkim napretkom povećane su mogućnosti oglašavanja, odnosno prenošenja oglašivačke poruke potencijalnim kupcima pa tako u današnje vrijeme imamo različite medije koji pomažu marketinškim stručnjacima. Prvi dio rada prikazuje dostupnost oglašivačkih poruka prehrambenih proizvoda putem različitih medija, odnosno putem dnevnih novina i časopisa, televizijskih i radijskih kanala te internetskih portala. Televizija, kao najposjećeniji medij, sadrži veliki broj oglašivačkih poruka, no kako jača uloga interneta tako se povećava broj oglašivačkih poruka putem tog medija. Dosadašnja istraživanja pokazuju pojavu novih suvremenih prehrambenih trendova, od kojih je najviše zastupljen trend brze hrane (eng. fast food). Pretjerana konzumacija takve vrste hrane dovodi do mnogih bolesti koje se pojavljuju i kod mlaĎe populacije koja je više sklona utjecaju oglašivačkih poruka, a s njima i većoj konzumaciji brze hrane. Drugi dio ovoga diplomskog rada sastoji se od analize ankete provedene na 100 studenata i studentica (20 posto muških, 80 posto ženskih ispitanika) s različitih fakulteta u Hrvatskoj u dobi od 18 do 25 i više godina. Analizirane su njihove navike i stavovi prema oglašivačkim porukama prehrambenih proizvoda. Studenti, kao raznovrsna skupina mladih ljudi, imaju raznoliko mišljenje i stavove, većinom pozitivno usmjereno prema audio-vizualnim efektima i poruci proizvoda, a negativno prema vremenu trajanja reklamne poruke i samoj kupnji domaćih prehrambenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url JERKO MARKOVINA (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lang, Petra
Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Lang, P. (2013) 'Utjecaj oglašavanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lang, Petra}, year = {2013}, pages = {50}, keywords = {ogla\v{s}iva\v{c}ka poruka, prehrambeni proizvodi, mediji, navike, stavovi}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja prehrambenih proizvoda na prehrambene navike i stavove studenata}, keyword = {ogla\v{s}iva\v{c}ka poruka, prehrambeni proizvodi, mediji, navike, stavovi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lang, Petra}, year = {2013}, pages = {50}, keywords = {advertising messages, food, media, habits, attitudes}, title = {The impact of food products advertising on students' dietary habits and attitudes}, keyword = {advertising messages, food, media, habits, attitudes}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font