Pregled bibliografske jedinice broj: 643499
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 643499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača
(Impact of logo on the perception of company as the consumer)
Autori
Gržeta, Matej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
20.03
Godina
2013
Stranica
51
Mentor
First, Ivana
Ključne riječi
Utjecaj; Logotip; Percepcija tvrtke; Potrošač
(Impact; Logo; Perception of Company; Consumer)
Sažetak
Svrha rada jest istražiti i predstaviti koji elementi čine logotip, u kojoj mjeri su važni, kako ih kombinirati kako bi se percipirane karakteristike proizvoda ili usluge i emocionalni apeli čim lakše prenijeli do potrošača i na što sve treba pripaziti pri dizajniranju logotipa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka