Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 643499

Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača


Gržeta, Matej
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 643499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača
(Impact of logo on the perception of company as the consumer)

Autori
Gržeta, Matej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
20.03

Godina
2013

Stranica
51

Mentor
First, Ivana

Ključne riječi
Utjecaj; Logotip; Percepcija tvrtke; Potrošač
(Impact; Logo; Perception of Company; Consumer)

Sažetak
Svrha rada jest istražiti i predstaviti koji elementi čine logotip, u kojoj mjeri su važni, kako ih kombinirati kako bi se percipirane karakteristike proizvoda ili usluge i emocionalni apeli čim lakše prenijeli do potrošača i na što sve treba pripaziti pri dizajniranju logotipa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Gržeta, Matej
Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Gržeta, M. (2013) 'Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{z}eta, Matej}, year = {2013}, pages = {51}, keywords = {Utjecaj, Logotip, Percepcija tvrtke, Potro\v{s}a\v{c}}, title = {Utjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {Utjecaj, Logotip, Percepcija tvrtke, Potro\v{s}a\v{c}}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{z}eta, Matej}, year = {2013}, pages = {51}, keywords = {Impact, Logo, Perception of Company, Consumer}, title = {Impact of logo on the perception of company as the consumer}, keyword = {Impact, Logo, Perception of Company, Consumer}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font