Pregled bibliografske jedinice broj: 643428
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja - empirijska provjera modela
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja - empirijska provjera modela // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 11-33
CROSBI ID: 643428 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja - empirijska provjera modela
(Self-Evaluation of Early Childhood and Preschool Education Institutions - empirical review of the model)
Autori
Antulić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Nomen Nostrum Mudnić
Grad
Split
Godina
2012
Raspon stranica
11-33
ISBN
978-953-57365-0-9
Ključne riječi
metodologija, samovrednovanje, ustanove ranog i predškolskog odgoja
(methodology, self-evaluation, Early Childhood and Preschool Education Institutions)
Sažetak
Model samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja razvijen je kroz dvogodišnji rad Povjerenstva za razvoj metodologije i instrumenta za praćenje kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja kojeg je imenovao Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Podaci su prikupljeni kroz pilot projekt samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kojeg je od rujna 2011. godine do travnja 2012. godine proveo Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. U radu je prikazana metodologija i instrumenti korišteni u pilot projektu samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Rezultati su prikazani na razini uzorka kako bi se osigurala anonimnost i zaštita podataka na razini ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija