Pregled bibliografske jedinice broj: 643236
Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom
Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 643236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode i pristupi u neuromarketinškim istraživanjima te upoznatost studenata s neuromarketingom
(Methods and approaches in neuro marketing research and familiarity of students with neuromarketing)
Autori
Cecelja, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2013
Stranica
41
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
neuromarketing; istraživanja; upoznatost studenata s neuromarketingom
(neuromarketing; researches; familiarity of students with neuromarketing)
Sažetak
Zanimljive rezultate o potrošačevim željama i potrebama moguće je pronaći u neuromarketinškim istraživanjima. Istraživanja uz pomoć medicinskih pomagala kao što su su elektroencefalograf, magnetoencefalograf, pozitronska emisijska tomografija te funkcionalna magnetska rezonancija, unatoč velikim potrebnim ulaganjima, sve su učestalija umarketinške svrhe. Cilj je neuromarketinških istraživanja nova saznanja o ponašanju potrošača koristiti u provođenju budućih marketinških aktivnosti. Neuromarketinška istraživanja mogu biti korisna u raznim područjima marketinga od kojih su najvažnija oglašavanje, upravljanje cijenama, izgradnja te upravljanje markom. Provedenim istraživanjem, anketiranjem prigodnog uzorka od 122 studenata Sveučilišta u Zagrebu (s Ekonomskog fakulteta 70, s Medicinskog fakulteta 33 i s Filozofskog fakulteta smjer Psihologija 27) zaključeno je da su studenti upoznati s pojmom neuromarketinga. Unatoč tome što ga smatraju etički prihvatljivim većina njih se ne bi podvrgnula neuromarketinškim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija