Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 643109

Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje


Crnčić, Mia
Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 643109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje
(Consumer involvement profiles for olive and sunflower oil)

Autori
Crnčić, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2013

Stranica
38

Mentor
Markovina, Jerko

Ključne riječi
uključenost; ulje; potrošači
(involvement; oil; consumers)

Sažetak
Uključenost je stanje motivacije, uzbuđenja ili interesa. Ovo stanje funkcionira u procesu. Potaknuto je aktualnim vanjskim varijablama (stanje, proizvod, komunikacije) i prošlim unutarnjim varijablama (ego, središnje vrijednosti). Njegove posljedice su tipovi istraživanja, obrade i donošenja odluka. U literaturi o ponašanju potrošača hrana, kao kategorija proizvoda, klasificirana je kao proizvod niske uključenosti prvenstveno zbog niske cijene hrane u odnosu na ukupan prihod kućanstva. Budući da je hrana jedina kategorija proizvoda koju čovjek koristi za podmirenje nutritivnih potreba te za opstanak vrste, moglo bi se reći da razina uključenosti za prehrambene proizvode treba biti veća, ali ranija istraživanja o potrošačkim aktivnostima su u suprotnosti s tom idejom. Jestiva biljna ulja svakodnevno se koriste u kućanstvu za prehrambene svrhe. Najpopularnije i najrasprostranjenije ulje na našim prostorima je suncokretovo ulje. Ulje koje je također od davnina prisutno u našim krajevima zbog mediteranske klime na primorju je maslinovo ulje. Cilj ovog rada je kroz skalu uključenosti ispitati potrošače o njihovim razmišljanjima, interesima, navikama, važnostima, društvenoj vrijednosti, mogućim rizicima te važnosti rizika prilikom kupnje maslinovog i suncokretovog ulja, tj utvrditi profile potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje. Istraživanje je pokazalo kako postoje značajne razlike u potrošačkoj percepciji maslinovog i suncokretovog ulja. Ona se razlikuju po načinu potrošnje, učestalosti potrošnje, učestalosti kupnje, kupovnim odlukama itd. Zato je i razina uključenosti za oba ulja drugačija. Maslinovo ulje spada u proizvode srednje razine uključenosti, dok suncokretovo ulje u proizvode niske razine uključenosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url JERKO MARKOVINA (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Crnčić, Mia
Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Crnčić, M. (2013) 'Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje', diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Crn\v{c}i\'{c}, Mia}, year = {2013}, pages = {38}, keywords = {uklju\v{c}enost, ulje, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Istra\v{z}ivanje profila potro\v{s}a\v{c}ke uklju\v{c}enosti za maslinovo i suncokretovo ulje}, keyword = {uklju\v{c}enost, ulje, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Crn\v{c}i\'{c}, Mia}, year = {2013}, pages = {38}, keywords = {involvement, oil, consumers}, title = {Consumer involvement profiles for olive and sunflower oil}, keyword = {involvement, oil, consumers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font