Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 642946

Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj


Jurčević, Matea; Ćorić, Gordana; Kukec, Ljiljana
Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj // Društvo i tehnologija 2013. – Dr. Juraj Plenković / Prof.dr.sc. Mario Plenković (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM), 2013. str. 782-794 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 642946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj
(The Impact of Communication, Promotion and Education on Growth of Franchising in Croatia)

Autori
Jurčević, Matea ; Ćorić, Gordana ; Kukec, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2013. – Dr. Juraj Plenković / Prof.dr.sc. Mario Plenković - Zagreb : International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM), 2013, 782-794

ISBN
978-953-6226-25-2

Skup
20. Međunarodni znanstveni skup "Društvo i tehnologija 2013"

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2013. - 30.06.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
franšizno poslovanje ; promidžba ; odnosi s javnostima ; udruga za promicanje franšiznog poslovanja ; održivi rast
(franchising ; advertising/promotion ; public relations ; association for promotion of franchising ; sustainable growth)

Sažetak
Franšizno poslovanje doprinosi (a) jačanju gospodarskih aktivnosti uspješnih subjekata uz manja ulaganja i povećani izvoz, te (b) većoj stopi preživljavanja novih poduzetničkih pothvata. Međutim, unatoč brojnim prednostima franšiznog poslovanja, hrvatska javnost nedovoljno zna kako poslovati putem franšize. Bolja komunikacija dionika, te kontinuirana promidžba i edukacija o neiskorištenim mogućnostima franšiznog poslovanja utječu na rast franšiznog poslovanja u Republici Hrvatskoj, te postizanje željenih rezultata (održivost poslovnih subjekata, rast broja zaposlenih). Na temelju informacija prikupljenih u udrugama koje se bave promicanjem franšiznog poslovanja u Hrvatskoj, te iskustava prikupljenih na promotivno-edukativno- informativnim događajima, provedena su nova istraživanja o mogućnostima franšiznog poslovanja uz pomoć anketa i intervjua različitih dionika. Predstavljene su preporuke za promicanje franšiznog poslovanja kao načina sigurnijeg ulaska u poduzetništvo, te potreba boljeg razumijevanja značaja franšiznog poduzetništva za sve dionike. Njihovom boljom komunikacijom, promidžbom i usklađenom suradnjom, može se očekivati održivost uspješnih poduzetničkih pothvata, te porast broja zaposlenih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj je prezentiran 29.6. 2013. godine na 20. Međunarodnom znanstvenom skupu "Društvo i tehnologija 2013" u sklopu sekcije 6: Komunikacijski menadžment, poduzetništvo i odnosi s javnostima.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Gordana Ćorić (autor)

Avatar Url Ljiljana Kukec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Matea; Ćorić, Gordana; Kukec, Ljiljana
Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj // Društvo i tehnologija 2013. – Dr. Juraj Plenković / Prof.dr.sc. Mario Plenković (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM), 2013. str. 782-794 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčević, M., Ćorić, G. & Kukec, L. (2013) Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj. U: Prof.dr.sc. Mario Plenković (ur.)Društvo i tehnologija 2013. – Dr. Juraj Plenković.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Matea and \'{C}ori\'{c}, Gordana and Kukec, Ljiljana}, year = {2013}, pages = {782-794}, keywords = {fran\v{s}izno poslovanje, promid\v{z}ba, odnosi s javnostima, udruga za promicanje fran\v{s}iznog poslovanja, odr\v{z}ivi rast}, isbn = {978-953-6226-25-2}, title = {Utjecaj komunikacije, promid\v{z}be i edukacije na rast fran\v{s}iznog poslovanja u Hrvatskoj}, keyword = {fran\v{s}izno poslovanje, promid\v{z}ba, odnosi s javnostima, udruga za promicanje fran\v{s}iznog poslovanja, odr\v{z}ivi rast}, publisher = {International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Matea and \'{C}ori\'{c}, Gordana and Kukec, Ljiljana}, year = {2013}, pages = {782-794}, keywords = {franchising, advertising/promotion, public relations, association for promotion of franchising, sustainable growth}, isbn = {978-953-6226-25-2}, title = {The Impact of Communication, Promotion and Education on Growth of Franchising in Croatia}, keyword = {franchising, advertising/promotion, public relations, association for promotion of franchising, sustainable growth}, publisher = {International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font