Pregled bibliografske jedinice broj: 642946
Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj
Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj // Društvo i tehnologija 2013. – Dr. Juraj Plenković / Prof.dr.sc. Mario Plenković (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM), 2013. str. 782-794 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 642946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj
(The Impact of Communication, Promotion and Education on Growth of Franchising in Croatia)
Autori
Jurčević, Matea ; Ćorić, Gordana ; Kukec, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2013. – Dr. Juraj Plenković
/ Prof.dr.sc. Mario Plenković - Zagreb : International Federation of Communication Associations - IFCA, Croatian Communication Association - CCA, Alma Mater Europaea – European Center Maribor (AMA – ECM), 2013, 782-794
ISBN
978-953-6226-25-2
Skup
20. Međunarodni znanstveni skup "Društvo i tehnologija 2013"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2013. - 30.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
franšizno poslovanje ; promidžba ; odnosi s javnostima ; udruga za promicanje franšiznog poslovanja ; održivi rast
(franchising ; advertising/promotion ; public relations ; association for promotion of franchising ; sustainable growth)
Sažetak
Franšizno poslovanje doprinosi (a) jačanju gospodarskih aktivnosti uspješnih subjekata uz manja ulaganja i povećani izvoz, te (b) većoj stopi preživljavanja novih poduzetničkih pothvata. Međutim, unatoč brojnim prednostima franšiznog poslovanja, hrvatska javnost nedovoljno zna kako poslovati putem franšize. Bolja komunikacija dionika, te kontinuirana promidžba i edukacija o neiskorištenim mogućnostima franšiznog poslovanja utječu na rast franšiznog poslovanja u Republici Hrvatskoj, te postizanje željenih rezultata (održivost poslovnih subjekata, rast broja zaposlenih). Na temelju informacija prikupljenih u udrugama koje se bave promicanjem franšiznog poslovanja u Hrvatskoj, te iskustava prikupljenih na promotivno-edukativno- informativnim događajima, provedena su nova istraživanja o mogućnostima franšiznog poslovanja uz pomoć anketa i intervjua različitih dionika. Predstavljene su preporuke za promicanje franšiznog poslovanja kao načina sigurnijeg ulaska u poduzetništvo, te potreba boljeg razumijevanja značaja franšiznog poduzetništva za sve dionike. Njihovom boljom komunikacijom, promidžbom i usklađenom suradnjom, može se očekivati održivost uspješnih poduzetničkih pothvata, te porast broja zaposlenih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad Utjecaj komunikacije, promidžbe i edukacije na rast franšiznog poslovanja u Hrvatskoj je prezentiran 29.6. 2013. godine na 20. Međunarodnom znanstvenom skupu "Društvo i tehnologija 2013" u sklopu sekcije 6: Komunikacijski menadžment, poduzetništvo i odnosi s javnostima.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb