Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 64275

Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs


Maroević, Ivo
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs // Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog simpozija "Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive"
Varaždin : Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 417-423 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 64275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs
(Cultural heritage: resource of marketing)

Autori
Maroević, Ivo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog simpozija "Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive" / - Varaždin : Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000, 417-423

Skup
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
muzeologija; baština
(museology; heritage)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130710

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivo Maroević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maroević, Ivo
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs // Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog simpozija "Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive"
Varaždin : Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 417-423 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Maroević, I. (2000) Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs. U: Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog simpozija "Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive".
@article{article, author = {Maroevi\'{c}, Ivo}, year = {2000}, pages = {417-423}, keywords = {muzeologija, ba\v{s}tina}, title = {Kulturna ba\v{s}tina Hrvatske - marketin\v{s}ki resurs}, keyword = {muzeologija, ba\v{s}tina}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maroevi\'{c}, Ivo}, year = {2000}, pages = {417-423}, keywords = {museology, heritage}, title = {Cultural heritage: resource of marketing}, keyword = {museology, heritage}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font