Pregled bibliografske jedinice broj: 64275
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs // Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog simpozija "Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive"
Varaždin : Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000. str. 417-423 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 64275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturna baština Hrvatske - marketinški resurs
(Cultural heritage: resource of marketing)
Autori
Maroević, Ivo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova s Međunarodnog znanstvenog simpozija "Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive"
/ - Varaždin : Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000, 417-423
Skup
Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
muzeologija; baština
(museology; heritage)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA