Pregled bibliografske jedinice broj: 642548
Virtualna šetnja zavičajem
Virtualna šetnja zavičajem // Cjelovitost Zabiokovlja: pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko ; Medić, Davorin (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 303-313 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 642548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualna šetnja zavičajem
(Virtual tour of homeland)
Autori
Vrkić Dimić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjelovitost Zabiokovlja: pluridisciplinarni pristup
/ Mrkonjić, Anđelko ; Medić, Davorin - Mostar : FRAM-ZIRAL, 2011, 303-313
ISBN
978-9958-37-056-4
Skup
Cjelovitost Zabiokovlja: pluridisciplinarni pristup
Mjesto i datum
Vrgorac, Hrvatska; Ljubuški, Bosna i Hercegovina, 05.05.2011. - 06.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
IKT; integrativno učenje; otvoreno okruženje učenja; školski projekt; zajednice učenja; zavičaj
(community of learning; environment; homeland; ICT; integrative learning; open learning; school project)
Sažetak
Nakon uvodnog oslikavanja aktualnog društvenog tehnološki obojanog konteksta življenja, kao i odgojno-obrazovnog djelovanja, u radu je (kroz zamišljena, ali u praksi ostvariva školska zbivanja) kratko opisan originalni idejni projekt "Virtualna šetnja zavičajem". Riječ je o širem školskom projektu koji ujedinjuje učenički i nastavnički rad na raznovrsnim manjim projektima, školskim i izvanškolskim aktivnostima, sa zajedničkom temom vezanom uz zavičaj. Cilj mu je kroz suradnju i specifičan doprinos svih sudionika obrazovanja te zainteresiranih iz lokalne zajednice, potaknuti formiranje šire zajednice učenja kao i otvorenog okruženja učenja podržanog suvremenom informacijsko-komunikacijskom tehnologijom (IKT) na učenicima izazovan, a ujedno blizak i atraktivan način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija