Pregled bibliografske jedinice broj: 642413
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera– identitet, imidž i medijska prezentacija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera– identitet, imidž i medijska prezentacija // Uloga obrazovanja u identitetu društva i ekonomiji znanja: zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2013. / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 89-103 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 642413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera– identitet, imidž i medijska prezentacija
(University J. J. Strossmayer - identity, image and media presentation)
Autori
Pavić, Željko ; Đukić, Marina ; Bijuković Maršić, Mirta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Uloga obrazovanja u identitetu društva i ekonomiji znanja: zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2013.
/ Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013, 89-103
ISBN
978-953-253-121-3
Skup
Globalizacija i regionalni identitet 2013.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.09.2013. - 14.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Osijek ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera ; sveučilište ; imidž ; društvo znanja
(Osijek ; University J. J. Strossmayera ; image ; knowledge society)
Sažetak
Pristupanjem Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije, ali i samim procesom globalizacije, predstavljaju se pred hrvatska sveučilišta ozbiljni izazovi. Promjene s kojima se susreću današnja sveučilišta traže određeno “repozicioniranje“ i restrukturiranje radi što kvalitetnije pripreme za predstojeću tržišnu utakmicu, kako u obrazovnom procesu tako i u znanstvenoistraživačkom radu. Nameće se potreba stvaranja prepoznatljivosti i sustavne izgradnje imidža u svrhu kvalitetne komunikacije s unutrašnjim i vanjskim javnostima. U istraživačkom dijelu ovoga rada provedenom anketnim upitnikom na uzorku od 605 studenata osječkog sveučilišta u ljetnom semestru akademske 2011./2012. nastojalo se identificirati čimbenike i dimenzije imidža sveučilišta i istražiti njihov utjecaj na percepcije i stavove studenata o samom Sveučilištu. Utvrđeno je kako su, prema mišljenju studenata, najvažniji čimbenici koje studij treba imati zapošljivost i akademska kvaliteta, pri čemu se upravo zapošljivost, osobito na društveno-humanističkim studijima, percipira kao nedovoljno prisutna. Uz zapošljivost, kao najvažnija odrednica zadovoljstva vlastitim studijem pojavio se odnos prema studentima. Ovi rezultati ukazuju da se imidž osječkog sveučilišta može popraviti upravo većom sukladnošću upisnih kvota i potreba tržišta rada kao i jasnim postavljanjem pravila vezanih uz studentska prava i obveze. Rezultati također ukazuju na svojevrsnu „krizu identiteta“ društveno-humanističkih znanosti koje djelomično gube svoju ulogu čuvanja kulturno-povijesne memorije, pri čemu (još uvijek) nisu stekli razvojno-tržišnu ulogu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Povijest
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju