Pregled bibliografske jedinice broj: 641907
Sociološki aspekti komercijalizacije sporta
Sociološki aspekti komercijalizacije sporta, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 641907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociološki aspekti komercijalizacije sporta
(Sociological aspects of the commercialization of sport)
Autori
Mihalj, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
03.09
Godina
2013
Stranica
19
Mentor
Peračković, Krešimir
Ključne riječi
sport; sociologija sporta; komercijalizacija sporta; profesionalni sport
(sport; sociology of sport; commercialization of sports; professional sports)
Sažetak
Tema ovoga rada jest razvoj sporta iz neprofitabilne igre u veliki i izuzetno profitabilan posao. Cilj je pokušati prikazati transformaciju sporta od motiva igre prema motivu profita.Rad je podijeljen u tri poglavlja. Kao uvod u glavnu temu, prvo poglavlje će dati nekoliko definicija sporta različitih autora te opisati modernizaciju sporta od amaterizma do profesionalnog sporta. Drugo poglavlje će razraditi društvenu strukturu sporta, prikazati aktere i institucije koje ulaze u strukturu sporta te suvremene društvene funkcije sporta. Treće poglavlje je o komercijalizaciji sporta gdje je prikazana povezanost sporta i marketinga te koncept sportskog marketinga. Na kraju se razmatrapitanje isplati li se danas tvrtkama i kompanijama ulagati u sport i vrhunske sportaše te kakav je položaj vrhunskih sportaša u svijetu novca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Krešimir Peračković
(mentor)