Pregled bibliografske jedinice broj: 641431
Folklorni ansambli i učenici razredne nastave
Folklorni ansambli i učenici razredne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 641431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Folklorni ansambli i učenici razredne nastave
(Traditional ensembles and primary school students)
Autori
Bukovac, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
10.09
Godina
2013
Stranica
36
Mentor
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
folklorni ansambli; učenici mlađe školske dobi; folklorni ples; dječji folklor
(traditional ensembles; primary school students; traditional dance; traditional children’s dance)
Sažetak
Tema su ovoga rada folklorni ansambli i učenici razredne nastave koji su međusobno povezani jer folklorni ansambli pokušavaju uključiti učenike mlađe školske dobi u svoje sekcije. Folklorni ples na mnoge načine pozitivno utječe na učenike, tj. razvija koordinaciju, motoriku, glazbeni sluh, pozitivne emocije, maštu i osjećaj pripadnosti. Cilj rada je bio utvrditi koliko učenika trećih razreda iz dviju osnovnih škola iz Županje sudjeluje u izvannastavnoj i izvanškolskoj aktivnosti folklorni ples, zašto su se prijavili, što im se sviđa, kako izgledaju folklorne probe te je li njihov sadržaj primjeren učenicima mlađe školske dobi. Podaci su prikupljeni tijekom ožujka i svibnja školske godine 2012./13. pomoću postupaka sustavnog promatranja proba folklornog plesa i anketiranja učenika trećih razreda dviju OŠ u Županji. Rezultati su pokazali da relativno mali broj učenika trećih razreda sudjeluje u aktivnosti folklorni ples. Međutim, s obzirom na to da se učenici prijavljuju svojevoljno i samostalno, za očekivati je da vole sudjelovati u folklornom plesu. Aktivnosti koje su se izvodile na probama folklornog plesa bile su primjerene djeci mlađe školske dobi, a djeca su najviše prihvaćala različite dječje igre ili šetana kola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek