Pregled bibliografske jedinice broj: 641270
Osnove turističkog tržišta
Osnove turističkog tržišta
Požega: Veleučilište u Požegi, 2013
CROSBI ID: 641270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove turističkog tržišta
(Fundamentals of touristic market)
Autori
Andrlić, Berislav
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Veleučilište u Požegi
Grad
Požega
Godina
2013
Stranica
161
ISBN
978-953-7744-20-5
Ključne riječi
turizam ; tržište ; marketing ; marketinški miks
(tourism ; market ; marketing ; marketing mix)
Sažetak
Koncepcija marketinga u razvijenim gospodarstvima podrazumijeva orijentaciju na potrošača, razvoj integriranog poslovnog programa i usmjerenost prema ciljevima. Marketing počiva na utvrđivanju potreba i želja potrošača, prepoznavanju njihovih specifičnosti, zadovoljavanju specifičnih potreba i želja, dugoročnom procjenjivanju prilika i prijetnji poslovanju te koordiniranom odlučivanju i kontroli.Iako se marketing u turizmu pojavljuje i češće primjenjuje tek nakon šezdesetih godina prošlog stoljeća, danas su svjetska teoretska znanja u ovoj disciplini već vrlo razvijena i predstavljaju temelj i osnovnu orijentaciju u upravljanju poslovanjem. Poslovanje u turizmu zbog izuzetno promjenljivog i kompleksnog okruženja sve je teže bez djelotvornog marketinškog promišljanja i planiranja. Brojnost tiskanih članaka, knjiga i drugih publikacija na temu marketinga svjedoči o nezaobilaznosti primjene marketinga u gotovo svim područjima ljudskog djelovanja, pa tako i u turizmu i ugostiteljstvu. Svrha ovog priručnika je olakšati studentima pripremanje ispita, pisanje seminarskih, završnih i diplomskih radova te općenito stjecanje novih znanja. Priručnik je namijenjen i ostaloj široj zainteresiranoj javnosti koja se bavi područjem marketinga u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija