Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 641270

Osnove turističkog tržišta


Andrlić, Berislav
Osnove turističkog tržišta
Požega: Veleučilište u Požegi, 2013


CROSBI ID: 641270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove turističkog tržišta
(Fundamentals of touristic market)

Autori
Andrlić, Berislav

Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Veleučilište u Požegi

Grad
Požega

Godina
2013

Stranica
161

ISBN
978-953-7744-20-5

Ključne riječi
turizam ; tržište ; marketing ; marketinški miks
(tourism ; market ; marketing ; marketing mix)

Sažetak
Koncepcija marketinga u razvijenim gospodarstvima podrazumijeva orijentaciju na potrošača, razvoj integriranog poslovnog programa i usmjerenost prema ciljevima. Marketing počiva na utvrđivanju potreba i želja potrošača, prepoznavanju njihovih specifičnosti, zadovoljavanju specifičnih potreba i želja, dugoročnom procjenjivanju prilika i prijetnji poslovanju te koordiniranom odlučivanju i kontroli.Iako se marketing u turizmu pojavljuje i češće primjenjuje tek nakon šezdesetih godina prošlog stoljeća, danas su svjetska teoretska znanja u ovoj disciplini već vrlo razvijena i predstavljaju temelj i osnovnu orijentaciju u upravljanju poslovanjem. Poslovanje u turizmu zbog izuzetno promjenljivog i kompleksnog okruženja sve je teže bez djelotvornog marketinškog promišljanja i planiranja. Brojnost tiskanih članaka, knjiga i drugih publikacija na temu marketinga svjedoči o nezaobilaznosti primjene marketinga u gotovo svim područjima ljudskog djelovanja, pa tako i u turizmu i ugostiteljstvu. Svrha ovog priručnika je olakšati studentima pripremanje ispita, pisanje seminarskih, završnih i diplomskih radova te općenito stjecanje novih znanja. Priručnik je namijenjen i ostaloj široj zainteresiranoj javnosti koja se bavi područjem marketinga u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Osnove turističkog tržišta
Požega: Veleučilište u Požegi, 2013
Andrlić, B. (2013) Osnove turističkog tržišta. Požega. Veleučilište u Požegi.
@unknown{unknown, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2013}, pages = {161}, keywords = {turizam, tr\v{z}i\v{s}te, marketing, marketin\v{s}ki miks}, isbn = {978-953-7744-20-5}, title = {Osnove turisti\v{c}kog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {turizam, tr\v{z}i\v{s}te, marketing, marketin\v{s}ki miks}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega} }
@unknown{unknown, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2013}, pages = {161}, keywords = {tourism, market, marketing, marketing mix}, isbn = {978-953-7744-20-5}, title = {Fundamentals of touristic market}, keyword = {tourism, market, marketing, marketing mix}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font