Pregled bibliografske jedinice broj: 641179
Utjecaj tradicije na konkurentnost ruralnog turizma
Utjecaj tradicije na konkurentnost ruralnog turizma // Zbornik radova III. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?" / Zmaić, Krunoslav ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana (ur.).
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije, 2013. str. 43-55 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 641179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj tradicije na konkurentnost ruralnog turizma
(The influence of tradition on the competitiveness of rural tourism)
Autori
Kristić, Jelena ; Zmaić, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova III. znanstveno-stručnog skupa "Tradicijom usprkos krizi - može li se?"
/ Zmaić, Krunoslav ; Lončarić, Ružica ; Sudarić, Tihana - Vinkovci : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije, 2013, 43-55
ISBN
978-953-7871-13-0
Skup
III. znanstveno-stručni skup "Tradicijom usprkos krizi - može li se?"
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 06.09.2012. - 07.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konkurentnost ; tradicija ; ruralni turizam
(competitiveness ; tradition ; rural tourism)
Sažetak
Budućnost ruralnog turizma uvelike ovisi o znanju, sposobnostima i vještinama sadašnjih i potencijalnih poduzetnika koji se bave ili žele baviti ruralnim turizmom. Svoje poslovanje moraju temeljiti na analizi relevantnih trendova, događaja i utjecaja čimbenika okruženja, koji djeluju, pojedinačno ili sinergijski, na proizvod ruralnog turizma. Kako bi strukturno i sustavno identificirali proces određivanja čimbenika okruženja, provedena je kompetitivna analiza koja je prikazala u kojoj mjeri političko, ekonomsko, prirodno-ekološko, socijalno i tehnološko okruženje, ali i konkurenti, kupci, supstituti, dobavljači i novi sudionici djeluju na atraktivnost proizvoda ruralnog turizma i utvrđivanja potencijala profitabilnosti. Temeljna hipoteza ovog rada je da tradicija, ponajprije kao pojedinačan čimbenik okruženja, može pomoći u kreiranju kvantitativno i kvalitativno uspješnijeg poslovanja ruralnog turizma, te je od ključne važnosti za kreiranje strategije ruralnog turizma, ali i za ostvarivanje partikularnih ciljeva svakog pojedinog nositelja razvoja ruralnog turizma. Sve to dovodi do jednostavnog zaključka kako je neophodno vertikalno i horizontalno povezivanje ruralnih turističkih subjekata, koji tek u sinergiji svojih napora, mogu očekivati i rezultate koji se u ruralnom turizmu i priželjkuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
079-0000000-3576 - Razvoj multisektorskog modela obiteljske poljoprivrede ruralnih područja (Zmaić, Krunoslav, MZOS ) ( CroRIS)
079-0792389-2073 - Identifikacija gospodarskih aktivnosti u funkciji ruralnog razvitka (Sudarić, Tihana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek