Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 641036

Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom


Salaj, Ivona; Osmančević Katkić, Lejla
Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2010. str. 501-502 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 641036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom
(Educational policy as an objective indicator of quality of life of children and students with disabilities)

Autori
Salaj, Ivona ; Osmančević Katkić, Lejla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2010, 501-502

Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 26.11.2010. - 28.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovna politika ; kvaliteta života
(educational policy ; quality of life)

Sažetak
Cilj je ovoga rada prikazati policy prostor, proces i glavne aktere obrazovne politike u Republici Hrvatskoj. Hrvatska politika prema osobama s invaliditetom može se svrstati u složenu ili klaster politiku koja se provlači kroz različite sektore poput socijalnog uključivanja, politike poticanja zapošljavanja, kulturne politike, zdravstvenog, obrazovnog i mirovinskog sustava te sustava socijalne skrbi. Prikazani rezultati diskurzivne analize šest hrvatskih dokumenata od kojih su tri dio jezgre današnje politike prema osobama s invaliditetom, a tri dio jezgre obrazovne politike prema djeci s teškoćama u razvoju i studentima s invaliditetom pružaju politološku perspektivu analize ciljeva spomenutih politika. Ove rezultate nadopunjuje korisnička perspektiva horizontalnih aktera uključenih u procese formulacije i implementacije ovih politika. Svrha je ovoga rada ukazati na nesrazmjer između zacrtanih ciljeva i provedbe obrazovne politike kao izrazito važnoga indikatora kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Salaj, Ivona; Osmančević Katkić, Lejla
Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2010. str. 501-502 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Salaj, I. & Osmančević Katkić, L. (2010) Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom. U: Vantić-Tanjić, M. (ur.)Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik.
@article{article, author = {Salaj, Ivona and Osman\v{c}evi\'{c} Katki\'{c}, Lejla}, editor = {Vanti\'{c}-Tanji\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {501-502}, keywords = {obrazovna politika, kvaliteta \v{z}ivota}, title = {Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete \v{z}ivota djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i studenata s invaliditetom}, keyword = {obrazovna politika, kvaliteta \v{z}ivota}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Salaj, Ivona and Osman\v{c}evi\'{c} Katki\'{c}, Lejla}, editor = {Vanti\'{c}-Tanji\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {501-502}, keywords = {educational policy, quality of life}, title = {Educational policy as an objective indicator of quality of life of children and students with disabilities}, keyword = {educational policy, quality of life}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font