Pregled bibliografske jedinice broj: 641036
Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom
Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2010. str. 501-502 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 641036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom
(Educational policy as an objective indicator of quality of life of children and students with disabilities)
Autori
Salaj, Ivona ; Osmančević Katkić, Lejla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik
/ Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2010, 501-502
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 26.11.2010. - 28.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovna politika ; kvaliteta života
(educational policy ; quality of life)
Sažetak
Cilj je ovoga rada prikazati policy prostor, proces i glavne aktere obrazovne politike u Republici Hrvatskoj. Hrvatska politika prema osobama s invaliditetom može se svrstati u složenu ili klaster politiku koja se provlači kroz različite sektore poput socijalnog uključivanja, politike poticanja zapošljavanja, kulturne politike, zdravstvenog, obrazovnog i mirovinskog sustava te sustava socijalne skrbi. Prikazani rezultati diskurzivne analize šest hrvatskih dokumenata od kojih su tri dio jezgre današnje politike prema osobama s invaliditetom, a tri dio jezgre obrazovne politike prema djeci s teškoćama u razvoju i studentima s invaliditetom pružaju politološku perspektivu analize ciljeva spomenutih politika. Ove rezultate nadopunjuje korisnička perspektiva horizontalnih aktera uključenih u procese formulacije i implementacije ovih politika. Svrha je ovoga rada ukazati na nesrazmjer između zacrtanih ciljeva i provedbe obrazovne politike kao izrazito važnoga indikatora kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb