Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 6408

Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju


Tomaš, Ana
Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju // Pedagoška iskustva, novine i istraživanja u predškolskom odgoju / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Ured za prosvjetu Županije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz, 1996. str. 138-139 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 6408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju
(...)

Autori
Tomaš, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagoška iskustva, novine i istraživanja u predškolskom odgoju / Ivon, Hicela - Split : Ured za prosvjetu Županije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz, 1996, 138-139

Skup
#. Dani predškolskog odgoja

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 07.11.1996. - 09.11.1996

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odgajatelji; identifikacija; djeca s teškoćama u razvoju
(educator; identification; preschool education of handicapped children)

Sažetak
U radu se iznose neki rezultati istraživanja provedenog na širem području grada Splita na slučajnom uzorku od 176 djece u vrtićima. Protokol promatranja djece (kod dolaska, u igri, u zajedničkim aktivnostima, konzistentnost ponašanja ) kroz sedam dana popunjavale su odgajateljice. S obzirom na hronološku dob djeca su bila grupirana u tri skupine. Zabilježeni su devejantni oblici: hiperaktivnost, povučenost, destruktivnost i plašljivost. Uglavnom se radi o djeci s kombiniranim smetnjama. Rad je podticaj odgajateljima da pristupe identifikaciji djece s poteškoćama z razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177010

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ana Tomaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Ana
Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju // Pedagoška iskustva, novine i istraživanja u predškolskom odgoju / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Ured za prosvjetu Županije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz, 1996. str. 138-139 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomaš, A. (1996) Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju. U: Ivon, H. (ur.)Pedagoška iskustva, novine i istraživanja u predškolskom odgoju.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Ana}, editor = {Ivon, H.}, year = {1996}, pages = {138-139}, keywords = {odgajatelji, identifikacija, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, title = {Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {odgajatelji, identifikacija, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, publisher = {Ured za prosvjetu \v{Z}upanije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Ana}, editor = {Ivon, H.}, year = {1996}, pages = {138-139}, keywords = {educator, identification, preschool education of handicapped children}, title = {...}, keyword = {educator, identification, preschool education of handicapped children}, publisher = {Ured za prosvjetu \v{Z}upanije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font