Pregled bibliografske jedinice broj: 6408
Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju
Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju // Pedagoška iskustva, novine i istraživanja u predškolskom odgoju / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Ured za prosvjetu Županije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz, 1996. str. 138-139 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 6408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odgajatelja u identifikaciji djece s teškoćama u razvoju
(...)
Autori
Tomaš, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagoška iskustva, novine i istraživanja u
predškolskom odgoju
/ Ivon, Hicela - Split : Ured za prosvjetu Županije Splitsko-dalmatinske, IEDPE-Pariz, 1996, 138-139
Skup
#. Dani predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 07.11.1996. - 09.11.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgajatelji; identifikacija; djeca s teškoćama u razvoju
(educator; identification; preschool education of handicapped children)
Sažetak
U radu se iznose neki rezultati istraživanja
provedenog na širem području grada Splita na
slučajnom uzorku od 176 djece u vrtićima. Protokol
promatranja djece (kod dolaska, u igri, u
zajedničkim aktivnostima, konzistentnost ponašanja
) kroz sedam dana popunjavale su odgajateljice. S
obzirom na hronološku dob djeca su bila grupirana
u tri skupine. Zabilježeni su devejantni oblici:
hiperaktivnost, povučenost, destruktivnost i
plašljivost. Uglavnom se radi o djeci s
kombiniranim smetnjama. Rad je podticaj
odgajateljima da pristupe identifikaciji djece
s poteškoćama z razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija