Pregled bibliografske jedinice broj: 640742
Asistent u nastavi i podrška edukacijskom uključivanju
Asistent u nastavi i podrška edukacijskom uključivanju // Sažeci radova XVII. dana psihologije
Zadar, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 640742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Asistent u nastavi i podrška edukacijskom uključivanju
(Teacher assistants and inclusive education support)
Autori
Igrić, Ljiljana ; Cvitković, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažeci radova XVII. dana psihologije
/ - , 2010
Skup
XVII. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.05.2010. - 29.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
asistent u nastavi; edukacijsko uključivanje
(teacher assistant; inclusive education)
Sažetak
Edukacijsko uključivanje zadnjih 20 godina postalo je ključna strategija u suzbijanju marginalizacije i segregacije osjetljivih skupina. jedan od oblika podrške je aistent u nastavi.Brojna istraživanja potvrdila su učinkovitost ovakvog oblika podrške (EPPI, 2007. Prvi rezultati ispitivanja podrške asistenta su također povoljni (Igrić i sur, 2008). Cilj ovog rada ispitati je ulogu asistenta u razredu u odnosu na njegove učinke. Odabran je 2. razred osnovne škole u zagrebu. Analizirani podaci prikupljani su video zapisom u prirodnim uvjetima iopservacijama od strane tri opažača.Postupcima kvalitativne analize, sažimanjem, tumačenjem i strukturiranjem pokušalo se odgovoriti na istraživačka pitanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb