Pregled bibliografske jedinice broj: 640692
Prikaz I evaluacija programa poticanja tolerancije u redovnom razredu osnovne škole
Prikaz I evaluacija programa poticanja tolerancije u redovnom razredu osnovne škole // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Zagreb, Hrvatska, 2012. str. 130-130 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 640692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz I evaluacija programa poticanja tolerancije u redovnom razredu osnovne škole
(Presentation and evaluation o the programs for encouraging tolerance in theregular elementary school classroom)
Autori
Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela ; Dragojević Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog skupa Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
/ - , 2012, 130-130
Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tolerance; classroom
Sažetak
Cilj rada je prikazati primjer programa poticanja tolerancije u jednom 6. razredu osnone škole u Zagrebu. Program se provodio jednom tjedno kroz 8 radionica na 8 različitih ali poveznaih tema.Teme su se odnosile na doživljaj slike o sebi, slike o svojem razredu i svojem mjestu u njemu, emocije i ponašanje, bijes i konflikte, timski rad i suradnju, različitost i komunikaciju. Radinoce su snimane i praćene pisanim materijalima učenika i njihovim crtežima. Pratila se dinamika kojom se djeca spontano grupiraju kao i položaj djece s teškoćama unutar skupina.S ciljem evaluacije programa provedena je, snimana i analizirana fokus grupa djece.S obzirom na evaluaciju čini se da bi bilo vrijedno takav model razvijati i primjenjivati idalje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb