Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 640569

Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj


Unić, Danijela
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 640569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj
(Model of multimedia literacy in primary schools in the Republic of Croatia)

Autori
Unić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2013

Stranica
211

Mentor
Mikelić Preradović, Nives

Ključne riječi
multimedijsko opismenjavanje ; multimedijska pismenost ; računalna pismenost ; multimedijski obrazovni materijali ; osnovna škola ; knjižnica ; prilagodljiva nastava ; dinamički hipermedijski sustavi
(multimedia literacy ; information literacy ; multimedia educational materials ; primary school ; library ; dynamic adaptive hypermedia system)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je evaluirati trenutni stupanj računalne i multimedijske pismenosti učenika, analizirati motivaciju i zadovoljstvo učitelja, školskih knjižničara i učenika te utvrditi trenutnu situaciju i mogućnosti za usvajanje multimedijske pismenosti u današnjem obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Sukladno rezultatima istraživanja predloženi su načini poboljšanja uporabe multimedijskih obrazovnih materijala u osnovnim školama te prototip dinamičkog prilagodljivog hipermedijskog sustava koji nudi sve prednosti multimedija koje jedan obrazovni izvor može posjedovati, a svojim karakteristikama (dinamikom, prilagodljivošću i hipermedijskim vezama) doprinosi razvoju novih kognitivnih vještina: reprezentacijske kompetencije, višedimenzionalne vizualno- prostorne vještine, sposobnosti induktivnog zaključivanja, bržeg reagiranja na očekivane i neočekivane podražaje te kritičkog promišljanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
340160

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Unić, Danijela
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Unić, D. (2013) 'Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Uni\'{c}, Danijela}, year = {2013}, pages = {211}, keywords = {multimedijsko opismenjavanje, multimedijska pismenost, ra\v{c}unalna pismenost, multimedijski obrazovni materijali, osnovna \v{s}kola, knji\v{z}nica, prilagodljiva nastava, dinami\v{c}ki hipermedijski sustavi}, title = {Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim \v{s}kolama u Republici Hrvatskoj}, keyword = {multimedijsko opismenjavanje, multimedijska pismenost, ra\v{c}unalna pismenost, multimedijski obrazovni materijali, osnovna \v{s}kola, knji\v{z}nica, prilagodljiva nastava, dinami\v{c}ki hipermedijski sustavi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Uni\'{c}, Danijela}, year = {2013}, pages = {211}, keywords = {multimedia literacy, information literacy, multimedia educational materials, primary school, library, dynamic adaptive hypermedia system}, title = {Model of multimedia literacy in primary schools in the Republic of Croatia}, keyword = {multimedia literacy, information literacy, multimedia educational materials, primary school, library, dynamic adaptive hypermedia system}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font