Pregled bibliografske jedinice broj: 640569
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 640569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model multimedijskoga opismenjavanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj
(Model of multimedia literacy in primary schools in the Republic of Croatia)
Autori
Unić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2013
Stranica
211
Mentor
Mikelić Preradović, Nives
Ključne riječi
multimedijsko opismenjavanje ; multimedijska pismenost ; računalna pismenost ; multimedijski obrazovni materijali ; osnovna škola ; knjižnica ; prilagodljiva nastava ; dinamički hipermedijski sustavi
(multimedia literacy ; information literacy ; multimedia educational materials ; primary school ; library ; dynamic adaptive hypermedia system)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je evaluirati trenutni stupanj računalne i multimedijske pismenosti učenika, analizirati motivaciju i zadovoljstvo učitelja, školskih knjižničara i učenika te utvrditi trenutnu situaciju i mogućnosti za usvajanje multimedijske pismenosti u današnjem obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Sukladno rezultatima istraživanja predloženi su načini poboljšanja uporabe multimedijskih obrazovnih materijala u osnovnim školama te prototip dinamičkog prilagodljivog hipermedijskog sustava koji nudi sve prednosti multimedija koje jedan obrazovni izvor može posjedovati, a svojim karakteristikama (dinamikom, prilagodljivošću i hipermedijskim vezama) doprinosi razvoju novih kognitivnih vještina: reprezentacijske kompetencije, višedimenzionalne vizualno- prostorne vještine, sposobnosti induktivnog zaključivanja, bržeg reagiranja na očekivane i neočekivane podražaje te kritičkog promišljanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti