Pregled bibliografske jedinice broj: 6405
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 46 (1997), 1; 17-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 6405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina
(Teacher reading of daily newpapers and weeklies)
Autori
Pilić, Šime
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 46
(1997), 1;
17-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Nastavnici; čestota čitanja; dnevne novine; tjedne novine
(Teachers; the frequency of reading; newspapers; weeklies)
Sažetak
U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja provedenog u Dalmaciji na reprezentativnom uzorku nastavnika osnovnih škola (N=368) i srednješkolskih profesora (N=586). Dakle, ukupno 954 ispitanika. Učestalost čitanja dnevnih listova i tjednih novina kod jednih i drugih nastavnika (osvnih i srednjih škola), ispitivana je ljestvicom u tri kategorije: nikada, povremeno i često. Podaci se analiziraju s obzirom na neka sociodemografska obilježja nastavnika (spol, dob, tip naselja i dr) kao i s obzirom na neke druge varijable: zadovoljstvo poslom i plaćom, standard, broj knjiga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA