Pregled bibliografske jedinice broj: 640477
Primjena elemenata alternativnog poučavanja matematike kod učenika Roma
Primjena elemenata alternativnog poučavanja matematike kod učenika Roma // Međužupanijsko stručno vijeće učitelja matematike Samobora i Jastrebarskog, Virovitičko-podravske županije, te Velike Gorice, Pokupskog i Kravarskog
Samobor, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 640477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena elemenata alternativnog poučavanja matematike kod učenika Roma
(Implementation of alternative mathematics in classes with Roma pupils)
Autori
Lapat, Goran ; Eret, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međužupanijsko stručno vijeće učitelja matematike Samobora i Jastrebarskog, Virovitičko-podravske županije, te Velike Gorice, Pokupskog i Kravarskog
Mjesto i datum
Samobor, Hrvatska, 29.08.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Vedska matematika ; Romski učenici ; alternativno podučavanje
(Vedic mathematics ; Roma pupils ; alternative teaching)
Sažetak
Rad s romskom djecom postavlja posebne izazove pred odgojitelje i učitelje koji nisu tijekom svog školovanja pripremljeni na specifičnost rada unutar kulture romske zajednice i romskog jezika, te na posebnu fleksibilnost u radu s romskim učenicima. Zainteresiranost učenika Roma za odgojno-obrazovni proces izazov je na koji smo pokušali odgovoriti uvođenjem elemenata vedske matematike u nastavu. Ovaj rad donosi metodički prijedlog rada koji pokazuje povezanost aktivnog pristupa učenika Roma matematičkom učenju s uvođenjem vedskog načina računanja u dopunsku nastavu matematike i izvannastavne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Goran Lapat
(autor)