Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 640460

Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice


Vrana, Radovan; Kovačević, Jasna
Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56 (2013), 3; 23-46 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 640460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice
(User's perception of library services as the basis of the library marketing strategy)

Autori
Vrana, Radovan ; Kovačević, Jasna

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 56 (2013), 3; 23-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
narodna knjižnica ; istraživanje korisnika ; marketing ; marketinška strategija
(public library ; library user research ; marketing ; marketing strategy)

Sažetak
Poput mnogih ustanova u području kulture i obrazovanja, knjižnice već niz godina aktivno sudjeluju u procesu implementacije promjena u svim segmentima svog poslovanja u svrhu prilagodbe svojih usluga novonastalim društvenim okolnostima. Kako bi svoju djelatnost uspješno predstavile javnosti, narodne knjižnice u svojim aktivnostima primjenjuju načela marketinga. Uspješnost te primjene ogleda se u povećanom zanimanju za pojedine aktivnosti koje knjižnice provode za postojeće korisnike knjižnice i one koji će to tek postati. Kako bi marketinški napori knjižničara bili uspješno i sustavno ostvareni, potrebno je oblikovati više vrsta marketinških planova u koje se ubrajaju i marketinške strategije. One osiguravaju dosljednost, stalnost i sustavnost u planiranju i provođenju marketinških aktivnosti u narodnim knjižnicama u svrhu povećanja zanimanja za knjižnice i povećanja vidljivosti knjižnica u društvu. Kako bi marketinške strategije mogle biti uspješno oblikovane, potrebno je provoditi istraživanja korisnika knjižnica, a rezultate tih istraživanja ugrađivati u već spomenute strategije. U ovom su radu predstavljeni rezultati istraživanja korisnika Knjižnice i čitaonice Bogdana Ogrizovića u Zagrebu (Knjižnice grada Zagreba) koji ukazuju na vrlo jasne interese korisnika za pojedinim uslugama knjižnice. Time se ujedno potvrđuje uspješnost provođenja dosadašnjih marketinških napora u navedenoj knjižnici, te se ujedno stvaraju temelji za oblikovanje marketinške strategije knjižnice, čemu ovaj rad doprinosi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasna Kovačević (autor)

Avatar Url Radovan Vrana (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vrana, Radovan; Kovačević, Jasna
Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56 (2013), 3; 23-46 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Vrana, R. & Kovačević, J. (2013) Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56 (3), 23-46.
@article{article, author = {Vrana, Radovan and Kova\v{c}evi\'{c}, Jasna}, year = {2013}, pages = {23-46}, keywords = {narodna knji\v{z}nica, istra\v{z}ivanje korisnika, marketing, marketin\v{s}ka strategija}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {56}, number = {3}, issn = {0507-1925}, title = {Percepcija korisnika o knji\v{z}nici i knji\v{z}ni\v{c}nim uslugama kao temelj marketin\v{s}ke strategije knji\v{z}nice}, keyword = {narodna knji\v{z}nica, istra\v{z}ivanje korisnika, marketing, marketin\v{s}ka strategija} }
@article{article, author = {Vrana, Radovan and Kova\v{c}evi\'{c}, Jasna}, year = {2013}, pages = {23-46}, keywords = {public library, library user research, marketing, marketing strategy}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {56}, number = {3}, issn = {0507-1925}, title = {User's perception of library services as the basis of the library marketing strategy}, keyword = {public library, library user research, marketing, marketing strategy} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Francis
  • Information Science Abstracts
  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • Central & Eastern European Academic
  • DOAJ
  • HRČAK
  • Information Science and Technology Abstracts
  • LISTA
  • PASCAL : Sciences de l' Information, Documentation





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font